Riestad
Member
Prima oplossing pincode in het scherm, in. Kroatië ook al gezien! Topde slagbomen hebben een pincode systeem en geen kaartuitgifte.
De beren heeft nog steeds geen idee waarom ze er staan
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Prima oplossing pincode in het scherm, in. Kroatië ook al gezien! Topde slagbomen hebben een pincode systeem en geen kaartuitgifte.
De beren heeft nog steeds geen idee waarom ze er staan
Klinkt als een geavanceerde manier om de supercharge plekken 'te beschermen'.
Willen natuurlijk niet dat de Amerikaanse taferelen overwaaien ;-)
Vooruitlopend op de opening van Gouda alvast een waarschuwing. Tussen de snelweg en de SUC ligt een mooie S-curve die zeer geschikt is voor onze Tesla's, maar... hier wordt regelmatig gecontroleerd op de max snelheid die 50km/u is.
Vooruitlopend op de opening van Gouda alvast een waarschuwing. Tussen de snelweg en de SUC ligt een mooie S-curve die zeer geschikt is voor onze Tesla's, maar... hier wordt regelmatig gecontroleerd op de max snelheid die 50km/u is.
En als aanvulling daarop, in deze bocht, zeker bij nat weer, gaan er 2 per dag de bocht uit net na het tankstation
Het gekke is dat deze slagbomen ook naar het openbare terrein van de KFC en het Beren restaurant gaan. Waaronder een aantal plekken voorzijn zijn voor laadplekken.
Een code voor alleen Teslas gaat het dus niet worden aangezien je dan om even naar de KFC te gaan ook een code moet hebben
het terrein van chargers afsluiten van de rest gaat echt niet gebeuren. Lijkt me niet eens mogenlijk zonder een 6 tal parkeerplaatsen op te heffen.Zie mijn post van 14 februari. Dit is wel degelijk mogelijk door middel van de bypass, maar het is inderdaad ver gezocht.
Kom trouwens van 3%. Vertrokken met 100% dus goede gelegenheid de accu te balanceren.View attachment 384573 Gaat lekker vlot hier met mijn 75d bij de nieuwe stalls in Drachten.
Ook bij jou meer dan 92 Kw met een 75D. Vaker gezien?Kom trouwens van 3%. Vertrokken met 100% dus goede gelegenheid de accu te balanceren.
Ook bij jou meer dan 92 Kw met een 75D. Vaker gezien?
Niet heel vaak maar wel eerder voorbij genomen. Volledig verwarmde accu en bijna leeg, ideale omstandigheden dus.Ook bij jou meer dan 92 Kw met een 75D. Vaker gezien?
Klinkt plausibel, maar lijkt me niet waarschijnlijk. Waar komt deze informatie vandaan, als ik vragen mag?Met een Supercharger helemaal naar 100% mag binnenkort niet meer bij bepaalde Superchargers. Er komt een update aan die een charge limiet per Superchargers kan forceren, waarschijnlijk vooral bij drukbezochte Superchargers. Naar 100% duurt simpelweg te lang, en is meestal niet nodig om naar een volgende charger te rijden. Ik snap het wel van Tesla.
Voor de duidelijkheid: vertrokken met 100% vanaf huis en leeg gereden tot 3% bij de supercharger. Daar weer een beetje bijgeladen.Kom trouwens van 3%. Vertrokken met 100% dus goede gelegenheid de accu te balanceren.