S-19910
Driving Model-S #19910
ik denk dat ik maar wat afstand neem.
it was fun while it lasted, maar de zuurtegraad is mij véél te hoog geworden.
it was fun while it lasted, maar de zuurtegraad is mij véél te hoog geworden.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt toch ook nog een andere optie?
De hide/negeer knop?
Ik snap het maar geloof ook in zelfreinigend vermogen. Heb gisteren gevraagd om heropening van/aandacht voor het draadje “forumetiquette”. Het mag best minder scherp. Ik zal die schoen aantrekken.ik denk dat ik maar wat afstand neem.
it was fun while it lasted, maar de zuurtegraad is mij véél te hoog geworden.
Daar zitten die lieden allang onder. Maar ze kunnen blijkbaar toch op mijn berichten reageren.Je hebt toch ook nog een andere optie?
De hide/negeer knop?
Ik snap het maar geloof ook in zelfreinigend vermogen. Heb gisteren gevraagd om heropening van/aandacht voor het draadje “forumetiquette”. Het mag best minder scherp. Ik zal die schoen aantrekken.
De oudgedienden hebben wat te brengen, dus steun ze, ook als ze een keer geen gelijk hebben, door nette repliek. #DOESLIEF
Mee eens.Het onhandige van een disagree is dat de nuance ontbreekt, voor de een is het een "zware" afwijzing van zijn post, voor de ander het er "gewoon"' niet mee eens zijn. Als je hem uitdeelt weet je niet hoe hij opgevat word. Het wordt hier toch iets anders opgevat dan een "facebook duimpje"
Dus ik zou zeggen deel hem niet te snel uit, Quoten en je reactie geven is wat duidelijker denk ik en dan kan je de disagree gewoon achterwege laten.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat we de autoblog reageer stijl hier buiten de deur houden..
Ook mee eens.Ik geef altijd nette repliek en een onderbouwde mening waarom ik het er niet mee eens ben. Mocht dat niet het geval zijn, laat mij dat gelijk weten. Desondanks wordt mij met naam en toenaam verzocht om niet meer onder een bericht aan te geven dat ik het er niet mee eens ben.
Dat laatste is juist tegen de etiketten in. We moeten meningen kunnen delen en ons niet verplicht voelen om iemand naar de mond te praten.
Wat mij betreft zou de disagree-knop inderdaad echt weg mogen. Als niet eens -wat heel goed kan- dan alleen via inhoudelijke reactie zodat argumenten uitgewisseld wordenMee eens.
Ook mee eens.
Een gemotiveerde disagree zou dan de standaard moeten worden. Weg met de duimpjes-omlaag-knop
Omdat jij bij hen niet onder de negeerknop zit zien en kunnen ze wel op jou reageren.Daar zitten die lieden allang onder. Maar ze kunnen blijkbaar toch op mijn berichten reageren.
View attachment 385987
6 zijn ‘af’. Met de andere 6 zijn ze (op de achtergrond te zien) nog bezig.
Heb gewoon het gokje genomen om te kijken of deze het al doen.
Heb jij die gewrap-te X?Gisteravond rond 22.30 uur kwam ik nog langs Gouda dus even gekeken of ik al kon laden. Er staan nu 12 stalls. (er steekt op 4 parkeervakken nog bekabeling uit de grond voor nog 4 extra stalls) De rode Tesla letters gaven allemaal al licht op de 12 reeds gemonteerde stalls maar bij 8 stuks was er nog een zwarte zak over getrokken. Ik heb wel normaal kunnen laden aan een stall waar geen zak over zat. Ik denk, hoop en verwacht dat ze vandaag of morgen de andere zullen vrijgeven.
Schijnbaar is Waldlaubersheim echt de hotspot. Ik kwam er zondag langs, net 1 plekje vrij. 60kw snelheid, net genoeg tijd voor een koffietje. De volgende model 3 stond al te wachten.
Ook druk met fossielen bij het tankstation trouwens.
Over een maand of wat gaat het op dat soort drukke SuC echt een zootje worden als er niet snel iets veranderd.
Maar er zit 30 km verderop ook nog Pfalzfeld en daar stond niemand. En meer naar het zuiden is Bruchsal net geopend. Dat is 372 km van Supercharger Horst af. Zou je met een nieuwe M3 long range toch moeten kunnen halen??
Met V2 wordt het al een stuk beter. Als je geen last meer hebt van een slurpende buurman Maar ik vind het nu ook goed te doen, hoor. Ik heb vorige week 9,5 uur gereden op 800 km. Het enige vervelende was dat ik van mijn zoon (12 jr) moest ontbijten en moest lunchen bij McDonalds. Al moet ik zeggen dat het eitje met spek me niet tegenviel...Alleen wil je meestal niet zover doorladen op doorreis. (met supercharger V3 kan dat wel makkelijker waarschijnlijk)
Heb jij die gewrap-te X?
Ik zat in die classic zwarte S, kon maar met 60kW laden bij SoC van 35%.
Het bleef ook een tijd op 60kW hangen voordat het langzaam minder werd.
Denk dus dat het volle vermogen nog niet vrij gegeven is, wat gebruikelijk is de eerste week na opening.