Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Zou dus kunnen dat de Tesla navigatie daar zelf schuldig aan is.
Dat die iedereen op een wintersport trip naar Waldlaubersheim stuurt, en Pfalzfeld daardoor leeg blijft.

Of ABRP is daarvan de 'schuld'. Ik heb deze aangehouden. Mezelf eigenlijk niet gerealiseerd dat Pfalzfeld zo dichtbij is. Komen we elkaar daar allemaal de volgende keer tegen op de vakanties......

Maar inderdaad, meer intelligentie inbouwen op basis van bezetting is niet zo complex. Als je op weg bent komt je bij een Suc vaak steeds dezelfde mensen tegen, we leggen allemaal dezelfde route af en stoppen allemaal bij dezelfde Suc's
 
  • Like
Reactions: Radd
Klopt dat was ik. Je leek aan het werk te zij in de auto dus heb je maar niet gestooord. Toen ik aan kwam begon ik ook met slechts 60kW maar na een tijdje klom het vermogen wel op naar 100kW. Ik dacht dat het met relatief koude batterij te maken had. Ik was uiteindelijk in iets van 40 min van 30% naar 80%. Das een redelijk normale snelheid in mijn beleving.

Ik ben super blij dat Gouda nu online is!
Ik zat gewoon TMC te lezen hoor, was er even naar toe gereden om recreatief te laden.
Dat mag nog he, als de SuC nog niet in de nav staat :D.
 
In Badhoevedorp is men blijkbaar bezig met stuk voor stuk testen en vrijgeven van Model 3 stalls. Van gisteravond 19:00u tot nu:

B4FC3B2C-1BDC-45E6-BF39-EC6634165B52.jpeg


4D1AF02F-7F02-49F7-9AD2-E6387E28CF8C.jpeg


CB7B932B-07CC-4B76-85D1-18A71E441555.jpeg


2DA5EA16-28DC-4D79-8695-34E51393FE21.jpeg