Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
26E1CDD2-AF3D-4823-9887-B42EB8B515F2.jpeg

Net bij Leiderdorp geweest - Liander is er ook en de beste man kon mij vertellen dat er grote kans is dat Leiderdorp vanmiddag/vanavond operatief zal worden!

Erg goed nieuws voor de regio Den Haag!!
 

Attachments

  • 277DECBB-7001-4695-8753-5BA05240FDAD.jpeg
    277DECBB-7001-4695-8753-5BA05240FDAD.jpeg
    564 KB · Views: 59
  • 88105923-117E-48CA-A44A-469784E86DD0.jpeg
    88105923-117E-48CA-A44A-469784E86DD0.jpeg
    586.6 KB · Views: 45
Bevestiging gekregen voor aflevering morgen. Auto is besteld door leasemij. Sms gehad en telefoontje met en code, kenteken en vin. Tevens bevestiging van leasemij. Echter nog geen laadpas, geen thuislader (bestelling naar levering 2 weken en Eneco is niet zo snel). Hoe kom ik thuis? Kan ik bij een supercharger laden? Ik heb nog geen account en de lease geeft aan dat zij geen account aanmaken. Kan de auto bij de aflevering gekoppeld worden aan een account en app zodat er geladen kan worden? Anders word het lastig
 
Bevestiging gekregen voor aflevering morgen. Auto is besteld door leasemij. Sms gehad en telefoontje met en code, kenteken en vin. Tevens bevestiging van leasemij. Echter nog geen laadpas, geen thuislader (bestelling naar levering 2 weken en Eneco is niet zo snel). Hoe kom ik thuis? Kan ik bij een supercharger laden? Ik heb nog geen account en de lease geeft aan dat zij geen account aanmaken. Kan de auto bij de aflevering gekoppeld worden aan een account en app zodat er geladen kan worden? Anders word het lastig
Nuenen kan je zowat lopen vanuit Tilburg... thuis zal je wel geraken om op 220 te laden met de UMC en anders gewoon een destination charger pakken bij vd Valk...
 
Ze laten je normaal niet bij de aflevering vertrekken zonder dat je auto aan je account gekoppeld is.

En je kan altijd thuis laden door de bijgeleverde lader in een stopcontact te steken. Duurt wel wat langer, maar dat is toch makkelijk 100km erbij op 10 uur. We hebben onze Model 3 al een maand, en die staat braaf te laden naast een Model X die na 80000km op 20 maanden ook nog altijd aan een stopcontact hangt... En je kan ook nog bij www.newmotion.com een account maken en via hun app bij 100000 laadpalen laden.
 
Auto is door de leasemij besteld en die gaat via leaseafdeling tesla. Dan heb je zelf dus geen account. Wel netjes sms en gebeld ter bevestiging en van de lease netjes bevestiging en kenteken, vin en RN nummer etc.
Er is uiteraard wel een account ;) Misschien niet met jou persoonlijk, maar dan met de LeaseMij.

Overigens mooi van de LeaseMij dat ze jou zo goed op de hoogte hielden van alle nummertjes. We horen wel eens andere verhalen.