You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zeker wel, en ook zijn de 2 defecte "oude" weer hersteld. Gewoon 12 bruikbare laadplekken!Zijn die 4 extra stalls in Drachten nog steeds niet aangesloten?
Er was een wereldwijde prijsverhoging door Tesla die weer teruggedraaid is na een paar dagen omdat er kritiek op de verhoging was. Misschien was Gouda precies in die periode?Ik dacht dat alle SUCs 25ct per kWh rekenen maar ik zag tot mijn verbazing op de afrekeningen dat Gouda 28ct kost en Vuren 25ct. Zijn er meer van deze verschillen?
nee, naarden die wel
Gister met de Model 3 met 117 kW lopen te laden. Lekker hoor.Zeker wel, en ook zijn de 2 defecte "oude" weer hersteld. Gewoon 12 bruikbare laadplekken!
"lopen te laden" ? Zelfs geen germanismeGister met de Model 3 met 117 kW lopen te laden. Lekker hoor.
Zo zeggen wij dat in Groningen."lopen te laden" ? Zelfs geen germanisme
Ja klopt. Ik heb dat ook ervaren. Ik ben zaterdag vanuit Tilburg naar Dordrecht gereden om het laden via SuC te testen. Er waren 2 laders (buitenste model 3 laders) die het deden. De (volgens mij) 2 middelste laders deden het niet. Wanneer je aangekoppeld bent start en stopt hij het laadproces continu. Er stonden Models3 op elkaar te wachten om te kunnen laden. Ben gisteren dus maar even naar Gouda gereden.Rosmalen zag ik gisteren in de tesla Navi aangegeven staan.
Was van het weekend superchargen vij VdV Dordrecht.. waren niet genoeg model 3 laders. en er leken er ook nog 1 a 2 kapot te zijn.
Net nog langs Leiderdorp gereden - zag nog wel veel activiteit / busjes staan, nog geen ladende Tesla's....
Dat zou fijn zijn als A4 Den Haag/Adam een keer gedekt zou zijnNet nog langs Leiderdorp gereden - zag nog wel veel activiteit / busjes staan, nog geen ladende Tesla's....
Den haag zuid staat op de planning, bij op/afrit DH zuid tegenover de Esso ( voorheen Texaco ) en einde/begin N211(Wippolderlaan)Dat zou fijn zijn als A4 Den Haag/Adam een keer gedekt zou zijn
Op dat terrein is sinds een week een graafmachine bezig en er staat een bouwkeet. Lijkt te weinig te omvatten voor de bouw van v/d valk dus wellicht dat de supercharger al gebouwd wordt.Den haag zuid staat op de planning, bij op/afrit DH zuid tegenover de Esso
Inderdaad, sta nu ook bij defecte laadpaal, die ernaast ook defect. Toen de goede vrij was direct 107 kWJa klopt. Ik heb dat ook ervaren. Ik ben zaterdag vanuit Tilburg naar Dordrecht gereden om het laden via SuC te testen. Er waren 2 laders (buitenste model 3 laders) die het deden. De (volgens mij) 2 middelste laders deden het niet. Wanneer je aangekoppeld bent start en stopt hij het laadproces continu. Er stonden Models3 op elkaar te wachten om te kunnen laden. Ben gisteren dus maar even naar Gouda gereden.
Ik werk daar ook sn idd soms kun je weg maar soms moet je een uitrijkaart hebben. Dat heeft inderdaad te maken met de drukte. Er is ook geen gratis kwartiertje of iets dergelijks want ik heb een keer geprobeerd in te rijden en binnen een minuut weer uit te rijden en dat mislukte.Over de slagboom bij SuC Bunnik:
Als ik op mijn werk uit het raam kijk, zie ik die slagboom (en de hele parkeerplaats) aan de achterkant van het Postillon hotel.
Wat ik zie is dat de ene dag je een kaartje moet aanbieden om uit te kunnen rijden en de andere dag je er zo uit kunt.
Ik vermoed dat als er iets in het hotel te doen is, de organisatie van het evenement met het hotel kan afspreken dat de mensen zonder kaartje kunnen uitrijden.
Het gebeurt regelmatig dat bij een evenement de parkeerplaats aan de achterkant stampvol is en mensen echt moeten zoeken naar een plekje en soms zelfs moeten "foutparkeren". Toch lijkt het ICEing van de laadplekken nauwelijks voor te komen (maar kan dat niet echt goed zien vanaf mijn werkplek).
Wat ook opvalt is dat veel mensen niet goed weten waar de ingang is en het via de achterkant (ingang Vrumona) proberen. Ik heb dat inmiddels ook de nodige Tesla's zien proberen. Geeft de navigatie dat niet duidelijk genoeg aan? (ik heb dat zelf nog niet bekeken).
Kun je eenvoudig defecte laadpalen rapporten bij Tesla?Inderdaad, sta nu ook bij defecte laadpaal, die ernaast ook defect. Toen de goede vrij was direct 107 kW