Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
6870E047-2E31-4B9E-B2EB-A0CB9CBAF901.jpeg
Jammer weer.... Rosmalen vol met zooi.
 
Weet je of het uiterlijk van de hardware hetzelfde blijft en alleen de gelijkrichters worden verzwaard? Er zal wel ergens een koelsysteem moeten worden gebouwd maar dat kan technisch waarschijnlijk bij de gelijkrichters.
De stalls zien er hetzelfde uit maar met een iets dunnere (en vloeistofgekoelde) kabel.
De gelijkrichters zijn anders maar ik heb nog geen foto van de kasten gezien.
 
Valt mij wel op dat veel nieuwe rijders blijkbaar niet begrijpen hoe A/B werkt bij de stalls. Net bij Eindhoven gezien en nu nog duidelijker bij Rosmalen. 4 naast elkaar, 2x A/B bezet en alle overige stalls helemaal vrij...
Afijn, zooi opgeruimd maar echt nergens een prullenbak. Ook niet in het Fletcher. Maar dan nog, gooi het lekkere thuis weg of rij langs de Mac om het weg te gooien.
 
Valt mij wel op dat veel nieuwe rijders blijkbaar niet begrijpen hoe A/B werkt bij de stalls. Net bij Eindhoven gezien en nu nog duidelijker bij Rosmalen. 4 naast elkaar, 2x A/B bezet en alle overige stalls helemaal vrij...
Afijn, zooi opgeruimd maar echt nergens een prullenbak. Ook niet in het Fletcher. Maar dan nog, gooi het lekkere thuis weg of rij langs de Mac om het weg te gooien.
Top dat je gewoon de zooi van anderen opruimt in plaats van alleen maar te mopperen. Ik doe dat ook altijd, in de hoop dat de mensen die normaliter hun zooi gewoon op de grond gooien mischien eens na gaan denken. Werkt denk ik beter dan de schandpaal....
Het gemis aan prullenbakken gemeld bij Flethcer?
 
  • Like
Reactions: XvoorX and Odie
Top dat je gewoon de zooi van anderen opruimt in plaats van alleen maar te mopperen. Ik doe dat ook altijd, in de hoop dat de mensen die normaliter hun zooi gewoon op de grond gooien mischien eens na gaan denken. Werkt denk ik beter dan de schandpaal....
Het gemis aan prullenbakken gemeld bij Flethcer?

Thx, ja. Sterker nog, wilde het bij Fletcher weggooien met het verhaal dat er buiten geen prullenbakken staan en ik de rotzooi bij de Super Chargers had opgeruimd... maar zoals gebruikelijk luisteren de jonge dames (en vast ook heren) niet meer naar je en staan als je naar ze toeloopt alleen maar te grijnzen en heten je welkom om vervolgens te zien dat het rotzooi van de Mac betreft en aangeeft dat als je wat daar koopt en hier komt laden je het dan ook maar bij de Mac moet weggooien. Dus.. afijn, aangegeven dat ik hier net heb gegeten (45 euro) en dat het niet mijn zooi betreft maar dat ik het dus heb opgeraapt en er geen vuilnisbakken stonden op het terrein. Die staan er blijkbaar bewust niet daar zij dan personeel etc moeten inzetten om het op te ruimen.... en als er prullenbakken staan en er ligt rotzooi omheen dan staat dat slordigo_O
Afijn, had geen zin en behoefte aan discussie, zeker niet met een jonge dame, wilde toch nog koffie bij de Macdrive halen...
Begrijp opzich wel het verhaal over vuil van anderen, maar je zet ook een SuC neer, zou toch in de overeenkomt moeten kunnen als je een SuC host...prullenbakken erbij..
 
Last edited:
Begrijp opzich wel het verhaal over vuil van anderen, maar je zet ook een SuC neer, zou toch in de overeenkomt moeten kunnen als je een SuC host...prullenbakken erbij..
Ik zal wel van een andere planeet zijn, maar als er geen vuilbakken zijn, gooi je je troep niet op straat maar neem je het mee naar waar wel vuilbakken staan?

Geen kritiek op jou, de McDo of het hotel, maar ik ik vraag me soms toch wel af wat voor volk er aan dit soort gemak-sluikstorten doet...
 
Thx, ja. Sterker nog, wilde het bij Fletcher weggooien met het verhaal dat er buiten geen prullenbakken staan en ik de rotzooi bij de Super Chargers had opgeruimd... maar zoals gebruikelijk luisteren de jonge dames (en vast ook heren) niet meer naar je en staan als je naar ze toeloopt alleen maar te grijnzen en heten je welkom om vervolgens te zien dat het rotzooi van de Mac betreft en aangeeft dat als je wat daar koopt en hier komt laden je het dan ook maar bij de Mac moet weggooien. Dus.. afijn, aangegeven dat ik hier net heb gegeten (45 euro) en dat het niet mijn zooi betreft maar dat ik het dus heb opgeraapt en er geen vuilnisbakken stonden op het terrein. Die staan er blijkbaar bewust niet daar zij dan personeel etc moeten inzetten om het op te ruimen.... en als er prullenbakken staan en er ligt rotzooi omheen dan staat dat slordigo_O
Afijn, had geen zin en behoefte aan discussie, zeker niet met een jonge dame, wilde toch nog koffie bij de Macdrive halen...
Begrijp opzich wel het verhaal over vuil van anderen, maar je zet ook een SuC neer, zou toch in de overeenkomt moeten kunnen als je een SuC host...prullenbakken erbij..
Bij vd Valk in Hoorn heb ik via de mail melding gemaakt dat de toch wel kleine prullebak vaak vol zat. Ze doen nu via het holel extra ronde om die leeg te maken. TOP! Wel ruim ik elke keer wel weer rommel op wat er gewoon naast gedumpt wordt.
Ik erger mij ook aan de peuken die gewoon op de grond gegooid worden, er liggen honderden smerige viespeuken die dat doen.
 
  • Like
Reactions: robertvg
Thx, ja. Sterker nog, wilde het bij Fletcher weggooien met het verhaal dat er buiten geen prullenbakken staan en ik de rotzooi bij de Super Chargers had opgeruimd... maar zoals gebruikelijk luisteren de jonge dames (en vast ook heren) niet meer naar je en staan als je naar ze toeloopt alleen maar te grijnzen en heten je welkom om vervolgens te zien dat het rotzooi van de Mac betreft en aangeeft dat als je wat daar koopt en hier komt laden je het dan ook maar bij de Mac moet weggooien. Dus.. afijn, aangegeven dat ik hier net heb gegeten (45 euro) en dat het niet mijn zooi betreft maar dat ik het dus heb opgeraapt en er geen vuilnisbakken stonden op het terrein. Die staan er blijkbaar bewust niet daar zij dan personeel etc moeten inzetten om het op te ruimen.... en als er prullenbakken staan en er ligt rotzooi omheen dan staat dat slordigo_O
Afijn, had geen zin en behoefte aan discussie, zeker niet met een jonge dame, wilde toch nog koffie bij de Macdrive halen...
Begrijp opzich wel het verhaal over vuil van anderen, maar je zet ook een SuC neer, zou toch in de overeenkomt moeten kunnen als je een SuC host...prullenbakken erbij..

Fletcher is dan ook een baggerketen, met een zeer discutabel persoon als oprichter (heeft de boel inmiddels verkocht).
 
View attachment 396416 Jammer weer.... Rosmalen vol met zooi.
De maatschappij verloedert..... ook al zijn die fastfood verpakkingen tot in zekere maten biologisch afbreekbaar, rommel gooi je in een afvalbak.... Speaking of, hoe is het in Rosmalen gesteld met afvalbakken bij de SuC? Zevenaar, waar ook zo’n Whopperschuur staat, blinkt uit door het gebrek afvalbakken. Dichtstbijzijnde staat bij het tankstation of bij de ingang van die hut.
 
Afgelopen week stond er een blauwe afvalbak onder de lantaarnpaal tegen over de SuC's in Zevenaar. Iedere bestuurder kijkt er dan op uit. Enige wat er dan nog moet gebeuren is er naar toe lopen (6 meter) en het betreffende afval er in gooien. Moet vast lukken. Een hamburger of iets dergelijks is 60 meter verder en dat is ook gelukt.
 
  • Like
Reactions: balblas and Odie
De maatschappij verloedert..... ook al zijn die fastfood verpakkingen tot in zekere maten biologisch afbreekbaar, rommel gooi je in een afvalbak.... Speaking of, hoe is het in Rosmalen gesteld met afvalbakken bij de SuC? Zevenaar, waar ook zo’n Whopperschuur staat, blinkt uit door het gebrek afvalbakken. Dichtstbijzijnde staat bij het tankstation of bij de ingang van die hut.
Zoals ik later omschreef, geen enkele prullenbak en dat is een bewuste keus van het hotel...... Maar al is er geen prullenbak, thuis heb je die wel dus neem gewoon je zooi mee. Je weet als EV rijder dat het zich kan voordoen dat je moet wachten tijdens het laden en dat je dan mogelijk iets gaat eten of drinken in de auto. Neem dan een vuilniszakje mee. Voor diegene die dan gaan roepen over etensluchten in de auto, neem dan een afsluitbare emmer mee oid. Kleine moeite groot plezier.
 
  • Like
Reactions: robertvg and wooter
Voor diegene die dan gaan roepen over etensluchten in de auto, neem dan een afsluitbare emmer mee oid. Kleine moeite groot plezier.
Meer nog, met je Tesla heb je een afsluitbare emmer voor je etensluchten: de frunk. De occasionele pizza of friet kan ik de dag erop nog ruiken als ik de frunk open doe, maar je ruikt het nooit in het interieur.
 
  • Like
Reactions: MLKRMR and ssdshirt