Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Lijkt erop ja! Van de facebook pagina:

upload_2019-4-18_21-51-5.png
 
Gisteravond weer bij de SuC in Zwolle gestaan, alle stalls zijn voorzien van beide stekkers. Geen van de stalls waren bezet, dus kon makkelijk verplaatsen. Eerst stall 4B geprobeerd, wederom 92 kW. Vervolgens verplaatst (na een minuut of 5) naar een van de vier 'nieuwe' stalls (waarbij je achteruit parkeert aan de linkerkant). Stall 7A. 117 kW.
Ik geloof (nu dus ook) dat een combo stall wel gewoon goed kan werken, maar snap nog niet waarom andere omgebouwde stalls niet het volle vermogen geven.

Zou het iets met 'ouderdom' te maken kunnen hebben? SuC in Zwolle was toch een van de eerste (aug 2014, en waar ik laatst in Duitsland was zijn ook 'oudjes' begin 2015). De vier stalls die erbij zijn geplaatst een paar maanden geleden doen het blijkbaar wel goed. Dan snap ik ook dat het voor velen wel werkt bij de nieuwere SuCs (Bunnink, Gouda, Zaltbommel, etc.).

Blijft apart.
Zou het niet kunnen dat, toen je bij de tweede stal stond, de batterij voldoende was opgewarmd waardoor de laadsnelheid omhoog kon?
 
SuC bij het NH hotel Naarden is in aankeg.
Worden 24 stalls.
Ze zijn nog ongeveer 2 weken bezig maar err is een tekort aan stalls, dus het kan iets langer duren voor het echt af is. Ik zal het in de garen houden.
Hierna staan volgens de heren van BAM Groningen, Assen en Duiven op het programma. En uitbreidingen op meerdere plaatsen waaronder Breda, Badhoevedorp en Drachten. Wordt lekker doorgebouwd dus! Nu nog een beetje uitbreiding op het servicevlak en we zijn op de goede weg..

88BE1FF2-587B-4A33-955D-4A1AC29796F4.jpeg
7FF74720-FF3E-4AEC-96B4-46E1E7F2558C.jpeg
41F59F88-AF81-4FA4-8EA4-AD761E76C71F.jpeg
CB9D63BF-F50C-4809-BBC3-6F79AC62100B.jpeg
6FFF26F2-C14A-4E88-BCF4-754A8E19B011.jpeg
 
SuC bij het NH hotel Naarden is in aankeg.
Worden 24 stalls.
Ze zijn nog ongeveer 2 weken bezig maar err is een tekort aan stalls, dus het kan iets langer duren voor het echt af is. Ik zal het in de garen houden.
Hierna staan volgens de heren van BAM Groningen, Assen en Duiven op het programma. En uitbreidingen op meerdere plaatsen waaronder Breda, Badhoevedorp en Drachten. Wordt lekker doorgebouwd dus! Nu nog een beetje uitbreiding op het servicevlak en we zijn op de goede weg..

Nice :cool:
 
Last edited:
Zo dat is een flink aantal!

Zouden ze toch alvast aan de bak gaan omdat de model 3 toch een dikke leaseknaller aan het worden is?
Lijkt mij wel. Als ik zie hoe veel Model 3 er op de NL wegen bij komen zal Tesla alles op alles zetten om SuperChargers bij te plaatsen.

Leiderdorp gaat als een kanon, 113kW, met koud accu pack.....met de X, 10 km van je werk...lekker hoor
Denk niet dat het een speciale SuC is. Het is buiten nu ook al wat warmer, dus je accu is dat ook :)
 
  • Informative
Reactions: fauquemont
Lijkt mij wel. Als ik zie hoe veel Model 3 er op de NL wegen bij komen zal Tesla alles op alles zetten om SuperChargers bij te plaatsen.


Denk niet dat het een speciale SuC is. Het is buiten nu ook al wat warmer, dus je accu is dat ook :)
Precies. Sta nu bij Leiderdorp met 113kW te laden. Kom van Parijs en hoefde maar 1 maal bij te laden onderweg in Kortrijk en vertrok niet eens met volle bak. Dat haalde ik de afgelopen maanden nooit met de lagere temperaturen.