You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou het niet kunnen dat, toen je bij de tweede stal stond, de batterij voldoende was opgewarmd waardoor de laadsnelheid omhoog kon?Gisteravond weer bij de SuC in Zwolle gestaan, alle stalls zijn voorzien van beide stekkers. Geen van de stalls waren bezet, dus kon makkelijk verplaatsen. Eerst stall 4B geprobeerd, wederom 92 kW. Vervolgens verplaatst (na een minuut of 5) naar een van de vier 'nieuwe' stalls (waarbij je achteruit parkeert aan de linkerkant). Stall 7A. 117 kW.
Ik geloof (nu dus ook) dat een combo stall wel gewoon goed kan werken, maar snap nog niet waarom andere omgebouwde stalls niet het volle vermogen geven.
Zou het iets met 'ouderdom' te maken kunnen hebben? SuC in Zwolle was toch een van de eerste (aug 2014, en waar ik laatst in Duitsland was zijn ook 'oudjes' begin 2015). De vier stalls die erbij zijn geplaatst een paar maanden geleden doen het blijkbaar wel goed. Dan snap ik ook dat het voor velen wel werkt bij de nieuwere SuCs (Bunnink, Gouda, Zaltbommel, etc.).
Blijft apart.
Nee, 100km rijden met gemiddeld 120 km/h en 16 graden buitentemperatuur. Te koud was zeker niet het probleem.Zou het niet kunnen dat, toen je bij de tweede stal stond, de batterij voldoende was opgewarmd waardoor de laadsnelheid omhoog kon?
Zag hem stomtoevallig in de Tesla app vanochtend. Meteen heengereden, Sta er nu te laden met 3 andere Tesla’s.Gisterenavond nog niet in bedrijf
SuC bij het NH hotel Naarden is in aankeg.
Worden 24 stalls.
Ze zijn nog ongeveer 2 weken bezig maar err is een tekort aan stalls, dus het kan iets langer duren voor het echt af is. Ik zal het in de garen houden.
Hierna staan volgens de heren van BAM Groningen, Assen en Duiven op het programma. En uitbreidingen op meerdere plaatsen waaronder Breda, Badhoevedorp en Drachten. Wordt lekker doorgebouwd dus! Nu nog een beetje uitbreiding op het servicevlak en we zijn op de goede weg..
Lijkt mij wel. Als ik zie hoe veel Model 3 er op de NL wegen bij komen zal Tesla alles op alles zetten om SuperChargers bij te plaatsen.Zo dat is een flink aantal!
Zouden ze toch alvast aan de bak gaan omdat de model 3 toch een dikke leaseknaller aan het worden is?
Denk niet dat het een speciale SuC is. Het is buiten nu ook al wat warmer, dus je accu is dat ookLeiderdorp gaat als een kanon, 113kW, met koud accu pack.....met de X, 10 km van je werk...lekker hoor
SuC bij het NH hotel Naarden is in aankeg.
Hierna staan volgens de heren van BAM Groningen, Assen en Duiven op het programma.
Owwwww... zeg dat nou niet (hier)...10 km van je werk...lekker hoor
Leiderdorp gaat als een kanon, 113kW, met koud accu pack.....met de X, 10 km van je werk...lekker hoor
nee, was 14 graden, net niet genoeg om de 117Kw aan te tikken...Lijkt mij wel. Als ik zie hoe veel Model 3 er op de NL wegen bij komen zal Tesla alles op alles zetten om SuperChargers bij te plaatsen.
Denk niet dat het een speciale SuC is. Het is buiten nu ook al wat warmer, dus je accu is dat ook
tsjonge,, dat draadje moest van ver komen... Breukelen today, 116Kw, 601 km/u (even -. Mooi hoor! Had in 10 minuten genoeg.
View attachment 369846
Precies. Sta nu bij Leiderdorp met 113kW te laden. Kom van Parijs en hoefde maar 1 maal bij te laden onderweg in Kortrijk en vertrok niet eens met volle bak. Dat haalde ik de afgelopen maanden nooit met de lagere temperaturen.Lijkt mij wel. Als ik zie hoe veel Model 3 er op de NL wegen bij komen zal Tesla alles op alles zetten om SuperChargers bij te plaatsen.
Denk niet dat het een speciale SuC is. Het is buiten nu ook al wat warmer, dus je accu is dat ook