Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat zou kunnen op een wellicht tijdelijk terrein maar ik zie niet in waarom van der Valk eerst het parkeerterrein aan zou laten leggen om vervolgens door alle bouw de parkeerplaats te laten vernielen :)
Hoeft niet per se zo erg te zijn: de Superchargers in Arlon waren er ook al voordat het hotel af was.
En in Val de Meuse wordt volgens mij al Jaren wanhopig naar een ontwikkelaar/investeerder voor een hotel gezocht :)
 
Bij Suc Breukelen zijn werkzaamheden. Reed er net langs best wel wat stalls buiten gebruik.
 

Attachments

  • 380F5A42-7D45-40E3-8257-0B7DC63F72E9.jpeg
    380F5A42-7D45-40E3-8257-0B7DC63F72E9.jpeg
    33 KB · Views: 67
Ik haal wel even 127kWh als hij warm is en helemaal leeg. Dan vaak zakt het naar 67kWh om dan te zakken naar 47 kWh bij 60% of zoiets. Ik heb meerdere BMS gegevens tijdens het laden en rijden gelogd.

En in de log zie je duidelijk dat hij gewoon stopt met laden op 97 a 98% ook thuis aan de stekker om dan leeg te lopen naar 93%....
Maar goed als het op langer termijn erger wordt dan heb ik tenminste bewijs.

misschien met zijn allen Elon Musk tweeten
 
Ik haal wel even 127kWh als hij warm is en helemaal leeg. Dan vaak zakt het naar 67kWh om dan te zakken naar 47 kWh bij 60% of zoiets. Ik heb meerdere BMS gegevens tijdens het laden en rijden gelogd.

En in de log zie je duidelijk dat hij gewoon stopt met laden op 97 a 98% ook thuis aan de stekker om dan leeg te lopen naar 93%....
Maar goed als het op langer termijn erger wordt dan heb ik tenminste bewijs.

misschien met zijn allen Elon Musk tweeten

Ik zou hem in geen geval tot 100% laden. Is gewoon bewezen niet goed voor de batterij als je hem daarna niet direct naar onder de 80% wegrijdt. Zo te zien doe je dat niet en als je dat vaker doet verklaart dat een deel van het probleem.
 
Ik haal wel even 127kWh als hij warm is en helemaal leeg. Dan vaak zakt het naar 67kWh om dan te zakken naar 47 kWh bij 60% of zoiets. Ik heb meerdere BMS gegevens tijdens het laden en rijden gelogd.

En in de log zie je duidelijk dat hij gewoon stopt met laden op 97 a 98% ook thuis aan de stekker om dan leeg te lopen naar 93%....
Maar goed als het op langer termijn erger wordt dan heb ik tenminste bewijs.

misschien met zijn allen Elon Musk tweeten
Het is kW ipv kWh.
 
Alleen bij een SuC of is dit ook bij FastNed /IONITY het geval?

Ionity heb je CSS voor nodig neem ik aan? Dat heeft mijn ouwe S niet. Ik heb geen idee, ik laad alleen op de zaak en onderweg alleen bij SUC's want die zijn gratis :) . Als ik dan toch al zoveel ongemakken moet doorstaan om enigszins minder milieubelastend te rijden dan probeer ik het in elk geval zo goedkoop mogelijk te blijven doen.