Terugkomend op Naarden: Laat maar weer eens zien dat Tesla niet onderhandeld
Vindt het toch wel raar dat er op de hele A6 nu nog maar 1 charger is (Emmeloord). En ook maar 1 SuC in Amsterdam, sta daar redelijk vaak vast op de ring en een extra SuC om te laden en even de drukte af te wachten onder genot van een kopje koffie zou welkom zijn.
De planning is ook best wel raar, neem aan dat dit afhankelijk is van hoe drukbezet de SuCs zijn. Maar heb tot op heden nooit langer dan 10 minuten moeten wachten.
Als je naar de kaart kijkt is er een grote concentratie rond Utrecht, Den Haag en Breda. Zeer geconcentreerd rond bepaalde locaties en dicht bij de steden ipv een wat bredere grid waardoor heel NL makkelijker bereikbaar is in de toekomst voor de oudere tesla's (met beperktere range) en de andere EV's met een range van minder dan 160 km.
Zou zelf denken dat je de SuCs tussen steden langs de snelwegen ook passender zou zijn in het kader van laden op lange afstanden ritten. Als ik in Utrecht zou wonen, dan zou even snel laden voordat ik thuis kom nu zeer aantrekkelijk zijn. Zeker gezien mijn huidige stroomtarief van 43 cent/kwh daltarief.