Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag voor het eerst een supercharger gebruikt. Auto had al best een lange rit erop zitten en heeft prima kunnen voorverwarmen. Met 15% aangekomen maar helaas geen 250 kW gezien. Wel heel kort 235 kW en dat ging al snel naar 180 kW en tot slot 110 kW. Is dat normaal?
 
  • Like
Reactions: adjego
Vandaag voor het eerst een supercharger gebruikt. Auto had al best een lange rit erop zitten en heeft prima kunnen voorverwarmen. Met 15% aangekomen maar helaas geen 250 kW gezien. Wel heel kort 235 kW en dat ging al snel naar 180 kW en tot slot 110 kW. Is dat normaal?
15% is nog vrij hoog voor 250 kW. Dat zal je vooral onder de 10% zien. Prima snelheden en normaal gedrag dus!
 
  • Like
Reactions: DM231191
Best groot verschil onderling. En België ?
1669217375464.png
 
Het idee is leuk, maar het is nutteloos als er geen updates op gedaan worden. Het file superchargers-with-pricing.json is 2 maanden niet veranderd.
Kan iedereen updates maken? Ik ben niet bekend met pull requests op github.
Het probleem is dat Tesla niet zo blij is met de bulk API calls die ik doe, mijn API key was gebanned/super-rate-limited. Niet zo handig als ik mijn auto niet open kan krijgen hierdoor :D
Ik moet nog iets verzinnen om het goed up-to-date te krijgen, voor nu heb ik een handmatige update gedaan. Het handigste zou natuurlijk zijn als Tesla de data openbaar maakt, maar dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren helaas.
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
Ik moet zaterdag vanuit BE Limburg richting Rotterdam, ik kom dan 2 SuC voorbij. Eindhoven en Zaltbommel. Welke is de aanrader van de 2?
En dan vooral wat drukte en snelle toegang vanaf de autostrade betreft. Snelst mogelijk laden en verder.
Zaltbommel, dan zal je accu ook verder leeg zijn en laad je sneller. Let wel op dat als je het hotel in wil je niet bij Meetings & Events binnen kan, maar je moet om een gebouw heen lopen (in de richting waar je met de auto vandaan komt) naar de hoofdingang.
 
  • Like
Reactions: DVR-MYP