You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zeker, dit is volkomen normaalVandaag voor het eerst een supercharger gebruikt. Auto had al best een lange rit erop zitten en heeft prima kunnen voorverwarmen. Met 15% aangekomen maar helaas geen 250 kW gezien. Wel heel kort 235 kW en dat ging al snel naar 180 kW en tot slot 110 kW. Is dat normaal?
15% is nog vrij hoog voor 250 kW. Dat zal je vooral onder de 10% zien. Prima snelheden en normaal gedrag dus!Vandaag voor het eerst een supercharger gebruikt. Auto had al best een lange rit erop zitten en heeft prima kunnen voorverwarmen. Met 15% aangekomen maar helaas geen 250 kW gezien. Wel heel kort 235 kW en dat ging al snel naar 180 kW en tot slot 110 kW. Is dat normaal?
Best groot verschil onderling. En België ?
Komen we weer in de buurt qua prijs voor de publieke laders.Ik zie zelfs daltarieven van 30 cent, een enorme drop
Het idee is leuk, maar het is nutteloos als er geen updates op gedaan worden. Het file superchargers-with-pricing.json is 2 maanden niet veranderd.Hierbij de site:
En de GitHub repo met updatende JSON bestanden: GitHub - Niek/tesla-superchargers: A continuously updated collect of Tesla superchargers + prices
De URL van Tesla is gewijzigd. Iemand moet even opnieuw reverse engineren. https://akamai-apigateway-charging-..._US&vin=&operationName=GetNearbyChargingSitesHet idee is leuk, maar het is nutteloos als er geen updates op gedaan worden. Het file superchargers-with-pricing.json is 2 maanden niet veranderd.
Kan iedereen updates maken? Ik ben niet bekend met pull requests op github.
Het probleem is dat Tesla niet zo blij is met de bulk API calls die ik doe, mijn API key was gebanned/super-rate-limited. Niet zo handig als ik mijn auto niet open kan krijgen hierdoorHet idee is leuk, maar het is nutteloos als er geen updates op gedaan worden. Het file superchargers-with-pricing.json is 2 maanden niet veranderd.
Kan iedereen updates maken? Ik ben niet bekend met pull requests op github.
Zaltbommel, dan zal je accu ook verder leeg zijn en laad je sneller. Let wel op dat als je het hotel in wil je niet bij Meetings & Events binnen kan, maar je moet om een gebouw heen lopen (in de richting waar je met de auto vandaan komt) naar de hoofdingang.Ik moet zaterdag vanuit BE Limburg richting Rotterdam, ik kom dan 2 SuC voorbij. Eindhoven en Zaltbommel. Welke is de aanrader van de 2?
En dan vooral wat drukte en snelle toegang vanaf de autostrade betreft. Snelst mogelijk laden en verder.