Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Voor iedereen is het superchargen een keer de eerste keer. Laten we maar aannemen dat het dat is. 😅
I once had a lady approach me at the Eemnes SuC. She did not know how the payment process works. Has had the car for a year but only charges at home. Was having some range anxiety so decided to use the SuC before heading home.

Everyone has the first time moment. Its OK
 
  • Like
Reactions: nico180
Rijswijk weer vrolijk 252 kW met 15% SoC.

20230818_165623.jpg
 
Volgens @Bram's M3 zijn ze begonnen in Best (van der Valk) met het grondwerk voor de nieuwe SuC aldaar
Bijna klaar al zelfs, het wachten is nog op de stalls, 20 stuks.
Ik verwacht dat het V4 stalls worden, de cabinets zijn de bekende V3’s.
Entree is via een slagboom maar binnen 24 uur weer vrij uitrijden.

IMG_5969.jpegIMG_5970.jpegIMG_5971.jpeg

Ze hebben trouwens ook 20 AC laders bij de VdV staan, met vaste kabels. En er komen nog snelladers van andere aanbieders.
Goed bezig VdV!
Hmm ik had in het verkeerde draadje gereageerd. Hierbij info en foto’s.
 
Even aan het bijladen in Eemnes. Waar het voor het tijdstip van de dag nog best druk is. Zal wel met de vakantie te maken hebben.
Maar dan is het leuk “mensen kijken” op deze druilerige dag. Zo ook een MS die komt aanrijden. Zoekt een stall. Probeert het eerst vooruit, waarbij de bijrijdster uitstapt en aangeeft dat de laadpoort achter zit. Na een keer of 8 steken plekkie aan de lader gevonden. Bijrijdster plugt de auto aan de stall. Bestuurder, met hippe knot, stapt uit met de attitude van “just rocked that sh it”.
Well done mate ;)
Ach ja.. Tijdje geleden stond ik in Hilden (DE, aanrader!) met de 2018 MX aan een V1 stall. Komt er een MY prompt naast me staan, zodat we fijn stall-sharing mochten doen. En dan maar balen dat het laden zo lang duurt..

Gelukkig zat ik al bijna aan de 100% waardoor het bij mij al traag ging (met 100% red ik het in een keer terug naar huus vanuit Hilden).
 
Ach ja.. Tijdje geleden stond ik in Hilden (DE, aanrader!) met de 2018 MX aan een V1 stall. Komt er een MY prompt naast me staan, zodat we fijn stall-sharing mochten doen. En dan maar balen dat het laden zo lang duurt..

Gelukkig zat ik al bijna aan de 100% waardoor het bij mij al traag ging (met 100% red ik het in een keer terug naar huus vanuit Hilden).
Hilden is BEAUTIFUL!
Covered charging, plenty of space to eat your breakfast / lunch if you have one.
the cafe is also awesome, and the washroom clean.
You also get to see different cars in front of you at the Fastned.
 
Sta je effe bij te laden bij Cor & Don, zie je dit :-(
(Heeft niks met die rode auto te maken)

Nu vraag ik me af of ze überhaupt de moeite zouden hebben genomen om het in de vuilnisbak te flikkeren als er wel vuilnisbakken hadden gestaan, gezien de plek van de rommel.

Nog even een plaatje van een van de spaarzame vuilnisbakkies. Met 1 Mac menuutje zit die wel vol, schat in zo in.
IMG_5678.jpeg


IMG_5679.jpeg
 
  • Funny
Reactions: DuurzameHenk
Sta je effe bij te laden bij Cor & Don, zie je dit :-(
(Heeft niks met die rode auto te maken)

Nu vraag ik me af of ze überhaupt de moeite zouden hebben genomen om het in de vuilnisbak te flikkeren als er wel vuilnisbakken hadden gestaan, gezien de plek van de rommel.

Nog even een plaatje van een van de spaarzame vuilnisbakkies. Met 1 Mac menuutje zit die wel vol, schat in zo in.
View attachment 973152

View attachment 973153
I have been to this location many times, haven't seen this. Why do people litter, I never understand. Just take it with you in the big brown bag or drive through and find another trash can. Frigging people.