Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
De eerste van die laadpalen zijn in Juli geplaatst, in de gemeente Gemert.
Bij de persberichten die toen verschenen werd nog wel het goedkope laadtarief vermeld (22 cent), maar helemaal niets meer over die idle fee. Ik probeer er al een poos achter te komen of dat nog wel door is gegaan want ik heb er nooit een EV rijder over gehoord. Hoe wordt zoiets bijvoorbeeld weergegeven, zitten er duidelijk stickers op die palen betreffende het tarief ?

Wie van het forum woont er in of nabij Gemert en gaat eens een kijkje nemen bij die laappalen ?
Collega (rijdt Model S) woont in Gemert. Maar wat verwacht je er te zien?
 
Collega (rijdt Model S) woont in Gemert. Maar wat verwacht je er te zien?

Hoe je er vantevoren weet dat het je euro's gaat kosten als je hem 72 uur aan de laadpaal laat staan.
En of die teller ingaat meteen zodra je batterij vol is, of dat er een grace period aan zit, en of dat ook ingaat als je auto midden in de nacht klaar is met laden..... zoveel vragen.
 
Porsche Betriebsratschef Uwe Hück kritisiert Elon Musk: „Kein anständiger Kaufmann würde ein Unternehmen wie Tesla aufbauen.

volgens mijn beperkte kennis van Duits betekent anständiger "fatsoenlijk".
(please correct me if I'm wrong)

Zijn we nu dan in een nieuwe faze gekomen; waarbij de dino's met beledigingen beginnen tegenover Elon Musk?

In onze kindertijd zeiden we dan 'al wat ge zegt zijde zelf' - waarmee ik meteen het niveau schets waarop ik de heer Hück plaats.
 
volgens mijn beperkte kennis van Duits betekent anständiger "fatsoenlijk".
(please correct me if I'm wrong)

Zijn we nu dan in een nieuwe faze gekomen; waarbij de dino's met beledigingen beginnen tegenover Elon Musk?

In onze kindertijd zeiden we dan 'al wat ge zegt zijde zelf' - waarmee ik meteen het niveau schets waarop ik de heer Hück plaats.
Waar het mij aan doet denken:
"first they ignore you. then they laugh at you. then they fight you. then you..."
 
volgens mijn beperkte kennis van Duits betekent anständiger "fatsoenlijk".
(please correct me if I'm wrong) Zijn we nu dan in een nieuwe faze gekomen; waarbij de dino's met beledigingen beginnen tegenover Elon Musk? In onze kindertijd zeiden we dan 'al wat ge zegt zijde zelf' - waarmee ik meteen het niveau schets waarop ik de heer Hück plaats.
En hoe fatsoenlijk is sjoemelsoftware in een Porsche Cayenne?
 
  • Like
Reactions: Klaas
volgens mijn beperkte kennis van Duits betekent anständiger "fatsoenlijk".
(please correct me if I'm wrong)

Zijn we nu dan in een nieuwe faze gekomen; waarbij de dino's met beledigingen beginnen tegenover Elon Musk?

In onze kindertijd zeiden we dan 'al wat ge zegt zijde zelf' - waarmee ik meteen het niveau schets waarop ik de heer Hück plaats.
Hij zegt dat het bedrijfsmodel van musk niet houdbaar is, maar als de Duitsers het hadden toegepast dan zou het wel succesvol zijn omdat zij wel eigen geld hebben.
Dus zegt hij dat het wel een winstgevend verdienmodel is en heeft hij enkel moeite met het financieringsverhaal.
Beetje sneue man inderdaad...