You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minpuntje? Als je als Autosalon bezoekend (auto) journalist een Model X (figuurlijk) over het hoofd ziet kom je naar mijn bescheiden mening onder een steen vandaan...........
Super goed van ze! Maar 2030, serieus? 13 jaar!?Mooie auto in dit EV100 filmpje.
LeasePlan Corporation N.V. | LeasePlan joins EV100 initiative and speeds up transition to electric mobility - LeasePlan
In de pers wordt veel melding gemaakt van dit EV100 initiatief.
Vergis je niet: een grote groep werknemers wil helemaal niet elektrisch rijden. Bijna nergens is bij een OR zo snel ruzie over als over de autoregeling. Er is nog veel werk te verzetten.Super goed van ze! Maar 2030, serieus? 13 jaar!?
Zeker een bedrijf als Ikea moet toch echt veel sneller kunnen dan dat? LeasePlan is (deels) afhankelijk van klanten, maar met je eigen vloot ben je dat toch niet.
Stekkergeld betaal je ook alleen op het moment dat je niet meer aan het laden bent bij Nuon. Dus hoe anders is het dan bij de SuperCharger?Volkskrant heeft de feiten weer eens lekker op een rijtje... "Tesla hanteert een tarief van 35 cent per minuut aan stekkergeld" - zonder er bij te vermelden dat dat alleen is als je je accu vol hebt...
En Nuon is natuurlijk lang niet de eerste.... Nu weet ik hier wat vanaf - begin me toch langzamerhand af te vragen wat de waarde is van wat ik lees over onderwerpen waar ik weinig vanaf weet...
View attachment 248890
Super goed van ze! Maar 2030, serieus? 13 jaar!?
Zeker een bedrijf als Ikea moet toch echt veel sneller kunnen dan dat? LeasePlan is (deels) afhankelijk van klanten, maar met je eigen vloot ben je dat toch niet.
Stekkergeld betaal je ook alleen op het moment dat je niet meer aan het laden bent bij Nuon. Dus hoe anders is het dan bij de SuperCharger?
Volkskrant heeft de feiten weer eens lekker op een rijtje... "Tesla hanteert een tarief van 35 cent per minuut aan stekkergeld" - zonder er bij te vermelden dat dat alleen is als je je accu vol hebt...
En Nuon is natuurlijk lang niet de eerste.... Nu weet ik hier wat vanaf - begin me toch langzamerhand af te vragen wat de waarde is van wat ik lees over onderwerpen waar ik weinig vanaf weet...
View attachment 248890
Klopt mits zakelijke rijder. Voor particulieren geldt dit vooralsnog niet, behalve misschien in Frankrijk en Noorwegen.De derde horde is voor mij eigenlijk ook onbestaand als je TCO op 4-5 jaar bekijkt,
Repeat: inderdaad, en daarom moet de overheid echt komen met forse steun voor particulieren. Vindt de rechtbank den haag ook (geparafraseerd).Klopt mits zakelijke rijder. Voor particulieren geldt dit vooralsnog niet, behalve misschien in Frankrijk en Noorwegen.
.
Inderdaad. Derde horde dus nog niet genomen. Hoewel,Klopt mits zakelijke rijder. Voor particulieren geldt dit vooralsnog niet, behalve misschien in Frankrijk en Noorwegen.
.
noord korea ?De manier om dat recht te trekken is een overheid die de ene partij beloont en de andere partij bestraft. Maar daarvoor heb je moedige politici nodig en waar vind je die?