You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Omdat ze de hele business niet begrijpen. Toch?In september wilde mijn leasemaatschappij geen Tesla's meer aanbieden in verband met de financiële risico's. Nu wordt duidelijk waarom.
Als het bedrijf zo dicht bij de afgrond kwam als Elon nu zegt, was hij zeker bezig met een Plan B, voor het geval dat het toch mis zou gaan. Tijdens het rondje langs zijn vrienden, maar ook langs de banken en investeringsfondsen, moet het hem opgevallen zijn dat het optrommelen van enkele tientallen miljarden dollars voor een doorstart eenvoudig haalbaar was.GM is al eens failliet gegaan en gered via Chapter 11. Met Tesla zou een doorstart ook voor de hand gelegen hebben, vermoed ik.
Bedrijven zien toch wanneer de cash op raakt. Dan zijn er talloze mogelijkheden om het op te lossen. Tesla kan bijv. de leveranciers vragen een paar weken geduld te hebben, een rondje langs de grootste aandeelhouders, de banken lief aankijken enz. Voor het uitgeven van extra aandelen zou het wel te laat zijn.Als het bedrijf zo dicht bij de afgrond kwam als Elon nu zegt, was hij zeker bezig met een Plan B, voor het geval dat het toch mis zou gaan. Tijdens het rondje langs zijn vrienden, maar ook langs de banken en investeringsfondsen, moet het hem opgevallen zijn dat het optrommelen van enkele tientallen miljarden dollars voor een doorstart eenvoudig haalbaar was.
Vandaar zijn overtuiging dat het na de succesvolle Model 3 productiestart in de zomer, een abc-tje zou zijn om Tesla te privatiseren. Dat liep even anders.
.. en zoals het zich laat aanzien heeft hij geen extra financiers gevonden
Ei zo na
Veel gehoord(Michel Wuyts), nooit geweten dat je het zo schrijft. Germanisme?
Een horror verhaal van Selma van der Graaf, sector analist bij ABN AMRO, van een reis met een BMW i3 naar Orléans in Frankrijk.
De kop van het artikel:'Elektrisch rijden in Frankrijk, balen als een stekker'.
Mooie reclame voor Tesla, niet voor de andere fabrikanten. Als je het hele artikel niet wil lezen, ze is niet aangekomen op haar bestemming. Of ... toch wel, maar met een taxi tegen betaling van 760 euro taxikosten.
Elektrisch rijden in Frankrijk, balen als een stekker - Insights