Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
De Waard en Musk was al geen goede combinatie maar mijn god, nu gaat hij echt los.



Ruimtetoeristenbureau? Wtf?
Haha en dan de disclaimer onder het artikel:

In tijden van corona en complottheorieën is het belangrijker dan ooit om geïnformeerd te worden door een kwalitatieve nieuwsbron. De Volkskrant is zo’n bron; een gezaghebbend no-nonsense nieuwsplatform dat de actualiteit van alle kanten wil belichten. Niemand anders dan wij zelf bepaalt de agenda van onze redactie en wij zullen nooit buigen voor druk van buitenaf. Deze onafhankelijkheid maakt dat wij als geen ander in staat zijn voor u te achterhalen hoe de zaken echt in elkaar steken

😂😂😂
 
Kwaliteit is idd een dag en een nacht verschil.
Als ik mijn deur dicht doe is het precies een blikken doos, bij BMW valt die gewoon in het slot.
Op de autosnelweg was mijn Audi diesel stiller dan mijn M3.
Ik zie dat je een 2019 model hebt.….. Vergeet niet dat Tesla in tegenstelling tot veel andere merken continu verbeteringen doorvoert. Bij de 2021 modellen valt de deur veel degelijker dicht en het windgeruis is een stuk minder dan bij de 2019 modellen.
 
  • Like
  • Informative
Reactions: job-lek and JanG007
Vestzak/broekzak. Tesla heeft een vaste verkoopprijs en een belachelijke inruil. BMW geeft meer inruil omdat ze alle 6-cilinders CO-technisch moet compenseren. Onder de streep denk ik dat mijn X bij BMW meer gaat opleveren, maar we gaan het meemaken. En een hoge prijs is ook premium!?
Uiteindelijk gaat het niet om hoeveel korting of hoeveel inruil, maar om hoeveel je moet bijbetalen. Dat bepaald of je de deal de moeite waard vind.
 
  • Informative
Reactions: Maarten
Usual suspects qua voor en vooral tegens.
Weinig nieuws onder de zon.
Ik heb een BMW gereden waar de meesten slechts van kunnen dromen en deze weggedaan omdat ik er nauwelijks meer gebruik van maakte nadat ik ‘slechts’ een model 3 performance kocht. Had/heb geen lease contract, maar gewoon gekocht. Geneuzel over ‘premium’ (kleurtjes, en door managers in het leven geroepen optiepakketten-van-superieure-individualisering) terwijl je in een skere woonwijk(lees; lastige infrastructuur met beperkte publieke laadpalen) woont, werkt een beetje op mn lachspieren..
Just don’t react.
Als BMW zoo goed is dan zal dat mijn volgende auto zijn.
Dat dan weer wel. Shall see..
Oude audi diesels superieur aan een M3.
Het zal mijn, door tevredenheid gestemd( zo u wilt ‘vervuild’)brein zijn die dit niet herkent..
 
Altijd

Bijzonder…. En Europees, betekent dat in Europa gemaakt, of van een fabrikant gevestigd in Europa?
Europese fabrikant, of beter gezegd: een fabrikant waar ze zaken mee doen.

Ben verder volledig vrij in de keuze, geen opgelegde kleuren, uitvoeringen en dergelijke. Misschien dat een Maybach niet mag (zal meer dan mijn inkomen kosten per maand), maar verder geen grenzen. Had toch echt liever een EV gekozen van een merk waar ik achter sta in plaats van een merk dat alleen compliance modellen maakt omdat het moet. Dan liever een Tesla...
 
We hadden hier thuis 2 BMW ///M's, beiden ingeruild op Tesla's :eek:
Ik weet het.
De notoire klagers híer zijn niet de rijders in de dikste uitvoeringen met dito motoriseringen, maar de wannabe’s. Die met een M-pakket op een 316 of een S-line pakket op hun oozoo standaard-lease-audi.
Dezelfde personen die zich in het luxere segment denken te kunnen kopen met een opblaasbare hottub of de truffelolie met 0,03% echte truffel..
Dus, wie de schoen past..;)
 

En hier geloof ik niks van:

Een poging van de chauffeur om de auto snel naar de juiste rijstrook te brengen faalde,
omdat het systeem de controle hardhandig overnam. Vervolgens raakte de auto een ander motorvoertuig dat in de rijstrook ernaast reed. De auto raakte 'flink beschadigd' in de crash. De chauffeur kwam met de schrik vrij.
 

En hier geloof ik niks van:

Een poging van de chauffeur om de auto snel naar de juiste rijstrook te brengen faalde, omdat het systeem de controle hardhandig overnam. Vervolgens raakte de auto een ander motorvoertuig dat in de rijstrook ernaast reed. De auto raakte 'flink beschadigd' in de crash. De chauffeur kwam met de schrik vrij.
Dat de auto zelf een fout heeft gemaakt kan ik nog geloven, maar dat de bestuurder de controle niet kon overnemen geloof ik niet helemaal.
 
  • Like
Reactions: job-lek and RobsEV
Kan zijn dat hij eerst de auto van autopilot had gehaald door een ruk aan het stuur en dat vervolgens lane assist ingreep omdat hij zonder knipperlicht een lijnmarkering over ging. Zou kunnen. De logs gaan het uitwijzen!
Hoe dan ook, als de bestuurder ingrijpt, overruled dat de interactie van de auto. Zo is de Tesla gemaakt. Nu lees ik dat ingrijpen geen zin zou hebben.