Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
De 'jaloerse' concurrentie is weer bezig geweest, nu zelfs tijdens de superbowl.
Nearly all of the deniers below have a huge conflict of interest. They are $TSLA shareholders desperately trying to cover up grotesque safety defects in @Tesla Full Self-Driving just to line their own pockets.
Pretty rich van Ome Dan, die zelf natuurlijk absoluut helemaal geen enkel conflict of interest heeft in de selfdrivingelarij!


:)
 
Via copy-paste verschijnen op verschillende plaatsen nieuwsberichten dat Tesla medewerkers heeft ontslagen omdat ze lid wilden worden van een vakbond.
Het weerwoord van Tesla in de zaak:

De beschuldiging is FUD en te dom voor woorden; Tesla weet drommels goed dat een ontslag vanwege lidmaatschap vakbond nooit stand houdt voor een rechter.
 

Jezus die titel! :mad:
Uiteindelijk zal het met een software update worden opgelost, maar als het een hardnekkig probleem is, kan het wel even duren voordat er een oplossing voor is. Ik ben benieuwd wanneer de updates hiervoor beschikbaar komen. Het kan twee dingen betekenen, of de FSD ontwikkeling komt in een stroomversnelling om de problemen op te lossen of FSD ontwikkeling gaat juist langer duren…..
 
wat beter
Wat jij zo minimaliserend benoemt, kan maanden, zelfs jaren ontwikkeling vergen. Er is een reden waarom dit niet nu al ‘wat beter’ is. Of dacht je dat AP bewust zo geprogrammeerd is.
Dat is meteen ook de reden waarom er geen volledige uitrol komt, maar enkel aan een select aantal betrouwbare chauffeurs in de US en Canada. Tesla weet immers wie er blindelings op AP vertrouwt en zal die eigenaars geen wagen geven die risico’s neemt.
 
  • Like
Reactions: Mars2020
Dat is meteen ook de reden waarom er geen volledige uitrol komt, maar enkel aan een select aantal betrouwbare chauffeurs in de US en Canada

Dat is onjuist.

FSDbeta is al enige tijd beschikbaar voor iedereen met FSD in Noord Amerika en ook zónder Safety Score tegenwoordig.

Het is nu een simpele opt-in in het menu.

Wat jij zo minimaliserend benoemt, kan maanden, zelfs jaren ontwikkeling vergen

Dat zou kunnen, maar Tesla krijgt daar blijkbaar de gelegenheid toe van de NHTSA.

Dat was ook exact mijn punt.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Niek
en ik onderschat hen niet enkel de berekening van het aantal benodigde giga factories om tot 20 miljoen auto’s te komen en de tijd die er voor nodig is om ze te bouwen, deed me wel even nadenken….


Een maart weten we meer over hoe Tesla daar wil komen.

Gen 3 moet een platform worden wat in de helft van de tijd, de helft van de ruimte en de helft van de kosten gebouwd gaat worden.

Als een bedrijf het kan is het Tesla wel 😁
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
het zou echt wel een prestatie zijn maar …


"If Tesla owns 20% of the global market by 2030, that would likely mean two or three of the top 10 global manufacturers would go out of business or be reduced to ashes," Schuster said. "It would turn the entire industry on its head, and I don't foresee that happening."

Twee of drie uit de top tien die op de fles gaan: dat is dus precies wat er waarschijnlijk gaat gebeuren.
Tenzij een land ingrijpt, zoals in het verleden, toen GM omviel. Ten koste van de belastingbetalers.
 
De beschuldiging is FUD en te dom voor woorden; Tesla weet drommels goed dat een ontslag vanwege lidmaatschap vakbond nooit stand houdt voor een rechter.
Dat is in Europa waar, maar niet in de USA. Daar is een contract zo beëindigd. In de USA heeft een vakbond vanuit het verleden een negatieve connotatie als gevolg van de sterke banden met de maffia.

Innteressant artikel over Amazon: Amazon union fight continues despite workers' win

En nee, ik schrijf niets over het al dan niet FUD zijn van de beschuldiging.