Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Er zit volgens de meneer van Autovisie ook heel veel technologie in een Tesla spiegel. Als er volgens mij ergens aan de Tesla weinig technologie inzit, dan is dat de spiegel wel ;)

idd ons mij zit "slechts" het volgende in de spiegel:
  • Automatisch dimmen
  • Elektrisch verstellen
  • Elektrisch inklappen
  • Elektrisch verwarmen
  • Wifi module/antenne
En dan nemen ze alleen "het glas" maar mee :p
 
idd ons mij zit "slechts" het volgende in de spiegel:
  • Automatisch dimmen
  • Elektrisch verstellen
  • Elektrisch inklappen
  • Elektrisch verwarmen
  • Wifi module/antenne
En dan nemen ze alleen "het glas" maar mee :p
Ah, dan gaat het om de antenne denk ik, want de rest is tegenwoordig niet heel erg technologisch hoogstaand toch ? :). Dat heeft de meerheid van die andere auto's in Bloemendaal ook.
 

Ford’s BlueCruise Ousts GM’s Super Cruise as CR’s Top-Rated Active Driving Assistance System

Tesla Autopilot falls to midpack as other high-tech systems improve.


That’s because Tesla hasn’t changed Autopilot’s basic functionality much since it first came out, instead just adding more features to it, says Fisher. “After all this time, Autopilot still doesn’t allow collaborative steering and doesn’t have an effective driver monitoring system.
 

Ford’s BlueCruise Ousts GM’s Super Cruise as CR’s Top-Rated Active Driving Assistance System

Tesla Autopilot falls to midpack as other high-tech systems improve.

Als het "Autopilot still doesn’t allow collaborat" zo erg is als de id3 dan laat maar. Niks zo eng als het softe gevoel terwijl je aan het rijden bent. Ik denk elke keer dat de auto zijn grip kwijt is maar dan stuurt de auto iets verder van de lijn. Dat al als je er nog niet eens raakt.
 

Uit dat artikel:


“Indie Grant, who works in the insurance industry in New Zealand, ruled out a Tesla due to Mr Musk's politics when buying an electric car last year, opting for a Peugeot instead”

Toch knap om één van de kopers van de maar liefst 358 Peugeotjes te vinden daar

09B7D98F-44A2-4E57-BB74-E5BE3A81712E.jpeg




Van de 7007 Tesla kopers in NZ was zeker niemand beschikbaar 😂
 
Als het "Autopilot still doesn’t allow collaborat" zo erg is als de id3 dan laat maar. Niks zo eng als het softe gevoel terwijl je aan het rijden bent. Ik denk elke keer dat de auto zijn grip kwijt is maar dan stuurt de auto iets verder van de lijn. Dat al als je er nog niet eens raakt.
Wat dacht je dan van de Ford Blue cruise? Die is echt niet beter dan AP van Tesla. Dat is op youtube wel te ontdekken.
Zou het kunnen dat de board meer doordrenkt is van oud Ford en GM werknemers?

Voorbeeldje: Marta Tellado President en CEO afkomstig van Ford Foundation, she was vice president for global communications and an officer of the board.

En zo zijn er meerdere te ontdekken. ps. niemand van Tesla...
 
Zoals ik het lees staat het los van hoe goed AP presteert. Het gaat over de mate waarin de auto afdwingt dat de bestuurder continu z’n aandacht op de weg heeft. Elke 30s aan het stuur zitten vinden ze onvoldoende.
Iemand een idee of en hoe de interieurcamera hier al een rol heeft?
 
Zoals ik het lees staat het los van hoe goed AP presteert. Het gaat over de mate waarin de auto afdwingt dat de bestuurder continu z’n aandacht op de weg heeft. Elke 30s aan het stuur zitten vinden ze onvoldoende.
Iemand een idee of en hoe de interieurcamera hier al een rol heeft?
Eerst wordt die geïnstalleerd maar mag het niet (Privacy) en nu worden ze er op afgerekend dat het er niet is.
Omdat Ford het wel doet, met infrarood mag het wel. Overigens is dan wel de golflengte dan van belang t.a.v. gezondheid, vanwege potentiële "glassblowers cataract". Maar daar zou ik me dan veel in moeten verdiepen.
 
Grappig dat die journalisten allemaal over de kwaliteit van Tesla klagen (gelijk de eerste zin), maar ik zag laatst nog een filmpje van Munro waarin ie de warmtepomp van een Mach-e bekijkt en dat is gewoon een recept voor lekkage over een paar jaar blijkbaar. Dus geen panelgaps, maar over een paar jaar wel grote problemen en de warmtepomp van Tesla zit veel beter in elkaar.
 
Is niet de eerste keer., Ik luister redelijk vaak naar BNR maar of Tesla en Elon komt er eigenlijk alleen slecht nieuws naar boven.
De hele programmatuur wordt dan ook bepaald door overbetaalde bijna pensioengerechtigden met een laag eq en graaiende vingers.
uiteindelijk is het allemaal een spin-off van business class en Harry mens is dan ook het prototype van mijn omschrijving (gal-spuw modus of)
 
De hele programmatuur wordt dan ook bepaald door overbetaalde bijna pensioengerechtigden met een laag eq en graaiende vingers.
uiteindelijk is het allemaal een spin-off van business class en Harry mens is dan ook het prototype van mijn omschrijving (gal-spuw modus of)
Perfect zo, mooie beschrijving. +1 van mij.
 
  • Funny
Reactions: job-lek