You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pearl white is het sterkst denk ik. Dat zitten het meest lagen op. Raar dat die het goedkoopst is.Is de lak nu nog steeds een probleem eigenlijk?
Bij mijn vorige auto’s nooit mee ingezeten of problemen gehad en met de Tesla(s) eigenlijk ook nooit.
Ben ik dan niet kritisch genoeg?
Heeft de politiek in BE dan mooie doelstellingen?LT vs KT.
Een bedrijf dat failliet gaat heeft weinig aan mooie doelstellingen. Enkel Belgische vakbonden en politici snappen dit niet.
Daar hebben ze ook nooit een geheim van gemaakt. Dus wat is je punt?Tesla heeft lang op het randje gebalanceerd en zou het zonder die premium prijzen niet gehaald hebben.
Klopt en dus moet de rest nu ook mee.Zoals iedere onderneming zal het zijn tarieven zoveel mogelijk in functie van de prijselasticiteit bepalen.
En weer benoemen ze het onderhoudsinterval, die is er nietAutoweek heeft een verhaal over de Model 3. Alle negatieve punten worden benoemd. Gelukkig ook wat positieve punten:
View attachment 928880View attachment 928883
View attachment 928882View attachment 928881
Ik heb zowel Pearl White gehad en Solid black en gaan bijvoorbeeld altijd door de wasstraat….geen probleem.Pearl white is het sterkst denk ik. Dat zitten het meest lagen op. Raar dat die het goedkoopst is.
Solid black is het zwakst, maar is dan weer gemakkelijker herstelbaar.
Bij alle merken is de verf verslechterd sedert men geen solventen meer mag gebruiken.
Ik had met mijn MS vooral problemen met het aluminium dat heel schadegevoelig is, eerder dan met de verf.Ik heb zowel Pearl White gehad en Solid black en gaan bijvoorbeeld altijd door de wasstraat….geen probleem.
Ik ben er wel nog niet met een vergrootglas overgegaan. (en ga dat ook niet doen)
Men is dan wel zo eerlijk om in het vet in het artikel het volgende te melden:
Met dezelfde energie die nodig is om synthetische brandstof te maken waar een auto 100 kilometer op kan rijden, kan een batterij-elektrische auto ongeveer 700 kilometer rijden.
3. Is het dan niet efficiënter om de energie voor het maken van e-fuels te gebruiken voor elektrische auto's?
Ja, daar lijkt het wel op. Want met dezelfde energie die nodig is om synthetische brandstof te maken waar een auto 100 kilometer op kan rijden, kan een batterij-elektrische auto ongeveer 700 kilometer rijden. Dat betekent dat het totale rendement van e-fuels rond de 16 procent ligt en dat van elektrische auto’s rond de 70 procent. Het verlies zit hem volgens het International Council on Clean Transportation vooral in de productiefase van e-fuels, maar ook door warmteverliezen in de radiator en de uitlaat. De energiebalans van op elektriciteit gebaseerde brandstoffen is daarmee aanzienlijk slechter dan die van elektriciteit zelf. Met andere woorden: je kunt die energie beter meteen in een accu stoppen dan er e-fuel van te maken.
“E-fuels maken het mogelijk om nog eeuwen door te blijven rijden in auto's met verbrandingsmotor”: wat zijn synthetische brandstoffen?
De Europese Unie wilde dat iedereen zou overstappen op elektrisch rijden, maar door het ingrijpen van Duitsland is de verbrandingsmotor nog lang niet dood. Ook na 2035 mogen er nog steeds nieuwe auto’s met een verbrandingsmotor worden verkocht, mits ze uitsluitend op synthetische brandstof...www.hln.be
En een lobby van de petrochemie denk ik…..Alles qua synthetische brandstoffen overziende kan ik niet anders concluderen dan dat het een politiek zoethoudertje is.
Waarom is Solid black gemakkelijker herstelbaar?Solid black is het zwakst, maar is dan weer gemakkelijker herstelbaar.
Omdat het geen metaalkleur is kan je de verf over kleine krassen open wrijven. Solid is ook gemakkelijker na te maken om delen te herspuiten en retouches zijn ook minder zichtbaar omdat de metaalglans er niet is.Waarom is Solid black gemakkelijker herstelbaar?
Wat bedoel je precies met 'open wrijven'?Omdat het geen metaalkleur is kan je de verf over kleine krassen open wrijven. Solid is ook gemakkelijker na te maken om delen te herspuiten en retouches zijn ook minder zichtbaar omdat de metaalglans er niet is.
Dit staat ook bij: Wie was / wie waren het - posts/7568787
Een goeie polis neemt wat verf op en verdeelt die over het oppervlak. Ook over een kras bijvoorbeeld.Wat bedoel je precies met 'open wrijven'?
In het artikel worden al conclusies getrokken voordat vast staat wat de oorzaak is…..
Bij een bocht naar rechts hangt hij wel eng dicht tegen de middenstreep aan. Vind dat vaak te spannend met een (brede) tegenligger.Ik heb al heel veel kilometers op AP gereden, maar eigenlijk nog nooit een situatie gehad op dit soort wegen dat er een aanrijding zou ontstaan door het gebruik van AP. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het hier geen fout van Tesla is geweest.
Op wat hogere snelheden heeft hij ook geen moeite er over heen te gaan. Denk aan op of afritten.Bij een bocht naar rechts hangt hij wel eng dicht tegen de middenstreep aan. Vind dat vaak te spannend met een (brede) tegenligger.