Willem80
Member
Toch al 3 uur beschikbaar op HLN en nog geen enkele reactie... zou de website kapot zijn of weet de verzuurde Vlaming niet wat ze hierop moeten zeggen?
Privacy settings
Privacy settings
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zie je het goed. En achteruit rijdend verkeer is in principe de partij die verantwoordelijk is. Hoe er echter naar gekeken gaat worden door de media en advocaten is een tweede. De media zou kunnen zeggen dat een bestuurder de toeter had gebruikt. Advocaten gaan ook naar gaten in de wet zoeken.
Behalve dat de achteruit rijdende bestuurder in NL en BE alleszins een manoever uitvoert en daarbij voorrang moet geven aan iedereen. Ook aan stilstaande en automatisch rijdende auto's.Elke advocaat maakt gehakt van de Tesla eigenaar. Bij voorbaat al verloren omdat de bestuurder op afstand al geen goed overzicht heeft over de situatie.
en reacties daarna. Toch niet zo heel vreemd. Weinig mensen weten dat Tesla’s dat kunnen. Achteruit rijden is al lastig voor velen. Dan zie je achter je alleen een lege auto en denkt:”die gaat nergens heen”. En let er verder niet zo op.... tot je er tegenaan rijdt. Ik vind Summon een welkome aanvulling om een ingesloten auto te bevrijden maar zo lang het geen gemeengoed is : zo min mogelijk gebruiken. Als tzt FSD werkt blijf ik ook om die reden achter het stuur zitten. WIJ snappen het wel, maar zijn in de minderheid. Laat iedereen even wennen.Ik zal het misschien verkeerd zien, maar de Tesla doet toch niks verkeerd? Het lijkt erop dat die Lexus achteruit tegen de Tesla aanrijdt?
Had ik vorige week al gedaan, raad eens wie nooit gebeld is? Radar is een sensatieprogramma, puur kijkcijfers en zeiken.Ervaringen met Tesla-klantenservice gezocht
Ook aardig om mee te doen als je positieve ervaringen hebt
wth... Tesla maakt toch al lang gebruik van pyrofuses ? Dat is niets nieuws.Men denkt na over veiligheid en Bosch heeft een mogelijke (eerste) oplossing:
Privacy settings
Tesla ontwikkelt dan ook alles zelf itt de rest van de auto-industrie. Bosch wil waarschijnlijk inderdaad de concurrentie die onderdelen in elkaar prikt van de plank dezelfde mogelijkheid bieden.wth... Tesla maakt toch al lang gebruik van pyrofuses ? Dat is niets nieuws.
Al sinds de introductie van de Model X volgens mij.
Als ze dat hadden opgeschreven had ik er vrede mee gehad. Dat is gewoon de waarheid, maar de verschuivingen in verkoopcijfers van een jaar geleden hebben geen moer te maken met de verkoopcijfers van deze maand.Tuurlijk, heeft niks van doen met dat je auto voor 31 december nog op kenteken moet staan omdat je anders ruim dubbele bijtelling gaat moeten aftikken. /s
NRC heeft een klein artikeltje over het verkooprecord van de Model 3 in de krant geplaatst en weet op een of andere manier te bedenken dat er zoveel Model 3s verkocht worden omdat een jaar geleden WLTP ingevoerd is . Schiet mij maar lek.
Tesla Model 3 best verkochte auto door strengere emissietest