Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Je laatste zin heeft trouwens een meer dan dubbele ontkenning, oftewel: botsproeven zijn helemaal niet nodig als een auto toegelaten kan worden zonder botsproeven. En dat is precies het tegenovergestelde van wat je probeert te zeggen. Lees je zin nog maar eens goed.
Laat me je gerust stellen: er is niets mis met die zin en er staat exact wat ik wilde zeggen.

Waar het uiteindelijk om gaat is dit: weet jij nu al zeker dat de auto toegelaten gaat worden?
 
Laat me je gerust stellen: er is niets mis met die zin en er staat exact wat ik wilde zeggen.

Waar het uiteindelijk om gaat is dit: weet jij nu al zeker dat de auto toegelaten gaat worden?

Nee, en dat is wat ik zei. Ik weet helemaal niets zeker, net als de TuV. Pas bij daadwerkelijke toelatingskeuring, of dat nu bij de TuV, de RDW of een andere keuringsinstantie in Europa is weet je het zeker. Pas bij botsproeven kan worden aangetoond of dat de auto al dan niet voldoet. Die keuring is nog niet geweest en kan nog niet zijn geweest op basis van de informatie die we nu hebben.

Als je mijn bericht gelezen hebt alsof de auto goedgekeurd zou worden dan heb je mijn bericht niet begrepen en heb ik vervolgens niet begrepen dat dat hetgeen was dat een rol speelt.

Acht ik de kans groot dat de auto wordt goedgekeurd voor de weg in Europa? Nee.
 
Punt is: er kan helemaal niets over worden gezegd zonder de botsproeven. Tot die tijd is het alleen maar stemmingmakerij.
Ik denk dat je er best iets over kunt zeggen voordat de botsproeven hebben plaats gevonden.
Acht ik de kans groot dat de auto wordt goedgekeurd voor de weg in Europa? Nee.
Jij denkt dat zelf kennelijk ook.
Tot die tijd is het alleen maar stemmingmakerij.
Zoals vrijwel alles wat er mbt Tesla in de pers verschijnt. Maar als je één auto moest noemen waarbij je je af vroeg of die wel door de keuring zou komen, dan zou je toch deze auto noemen? Dus zo vergezocht is het ook weer niet.
 
daarbij zijn ze rond dezelfde periode bij dit forum gekomen en hebben allebei rond de 1500 posts... zijn jullie tweelingbroertjes?
@DutchTM3 en @horta jullie komen beide uit Utrecht, wellicht een goed idee om eens irl af te spreken.
Zou zomaar zo kunnen zijn dat jullie het erg goed met elkaar kunnen vinden.
Dat zou voor jullie en het forum een erg mooie ontwikkeling zijn.
#doeslief
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Geen Tesla in pers vandaag. Wel idioten op tractoren en andere voertuigen die snelwegen blokkeren en het de 'hardwerkende Nederlander' weer lekker lastig maken op de weg. Hoelang accepteren we deze idiotie nog?[/QUOTE]

lang denk ik, de idioten in Den Haag tolereren we ook al zeer lang.
Draaikonten. Vaak visieloze buiten de eigen competenties opererende politici.

en dat tolereren we dus wel.