Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Wat zouden advertenties helpen? Om de wachttijden te verlengen omdat ze nu al alles verkopen wat niet vast zit?

En om mensen toch wat meer nieuwsgierig te maken, veel mensen kennen Tesla enkel van click-bait of een vriend van een vriend van een oom van een tante die minstens 7 keer in brand is gevlogen.

ik heb vorige week een kennis een ritje laten doen in m’n 3.....de beste man was op zoek naar een nieuwe auto....
Meteen verkocht! Zijn woorden : “woow DAT had ik niet verwacht” en zo zijn er vrees ik heeeel veel.

Ik denk dat je niet mag onderschatten dat voor veel mensen Tesla niet iets is waar ze aan denken waneer ze een auto kopen. Onbekend is onbemind en zeker als je dan nog eens niet heel hard met auto’s bezig bent.
 
  • Like
Reactions: jpvdheijn
Akkoord, de Belgische pers is zelden Tesla minded maar de data in dit artikel van de Tijd lijkt toch een zekere trend aan te tonen... al zeker als je in rekening brengt dat in 2019 de M3 verkoop pas op gang kwam in maart.
Het is maar een kleine markt dus Tesla zal er wel niet van wakker liggen maar het wordt Tijd dat ze met een update komen van de MS/MX om de concurentie terug op afstand te zetten (en dan bedoel ik iets materieel en echt impactvol, geen vage & dure beloftes zoals FSD).
Belgische Tesla-verkoop sputtert
 
Akkoord, de Belgische pers is zelden Tesla minded maar de data in dit artikel van de Tijd lijkt toch een zekere trend aan te tonen... al zeker als je in rekening brengt dat in 2019 de M3 verkoop pas op gang kwam in maart.
Het is maar een kleine markt dus Tesla zal er wel niet van wakker liggen maar het wordt Tijd dat ze met een update komen van de MS/MX om de concurentie terug op afstand te zetten (en dan bedoel ik iets materieel en echt impactvol, geen vage & dure beloftes zoals FSD).
Belgische Tesla-verkoop sputtert
Als je fabriek moet sluiten vanwege Corona kun je nog zo'n mooie auto verzonnen hebben, maar dan houdt het op.
Inmiddels is hij weer open maar zegt Tesla dat ze het al druk genoeg hebben om Amerika te voorzien en er binnenkort een fabriek in Europa open gaat. Daar wachten zij op, die zou een deel van de productie weer over moeten nemen.
 
Akkoord, de Belgische pers is zelden Tesla minded maar de data in dit artikel van de Tijd lijkt toch een zekere trend aan te tonen... al zeker als je in rekening brengt dat in 2019 de M3 verkoop pas op gang kwam in maart.
Het is maar een kleine markt dus Tesla zal er wel niet van wakker liggen maar het wordt Tijd dat ze met een update komen van de MS/MX om de concurentie terug op afstand te zetten (en dan bedoel ik iets materieel en echt impactvol, geen vage & dure beloftes zoals FSD).
Belgische Tesla-verkoop sputtert

2020 Shipping Movements

Drie schepen onderweg naar Zeebrugge voor september. Ik weet wel niet hoeveel er op zo'n joekel opkunnen... (en natuurlijk niet allemaal voor België :rolleyes:)
 
Akkoord, de Belgische pers is zelden Tesla minded maar de data in dit artikel van de Tijd lijkt toch een zekere trend aan te tonen... al zeker als je in rekening brengt dat in 2019 de M3 verkoop pas op gang kwam in maart.
Het is maar een kleine markt dus Tesla zal er wel niet van wakker liggen maar het wordt Tijd dat ze met een update komen van de MS/MX om de concurentie terug op afstand te zetten (en dan bedoel ik iets materieel en echt impactvol, geen vage & dure beloftes zoals FSD).
Belgische Tesla-verkoop sputtert

Gelukkig kennen andere autobouwers geen sputterende verkoop ten opzichte van vorig jaar.
Puur Tesla viseren. Again.