Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Als je de gas indrukt, net voor je crasht, dan gaan de veiligheidsystemen ook geen hol doen. Het filmpje binnenin laten ze natuurlijk niet zien.
Lijkt me ook gewoon een Volvo fandag om de klanten te laten zien dan hun merk veiligheid wel hoog heeft staan. Dus biased

Toch grappig dat jij altijd met zo'n berichten afkomt
but wait, there is more

https://twitter.com/stultusvox/status/1307819341384232960?s=21

951FB7AE-339A-4975-8B18-E9968A3FCE7A.png
 
Last edited:
Toch wel frappant dit. Wel voor spookjes remmen maar voor mensen... raar. Bij mijn AP1 tesla gaan de alarm bellen al af als er een fietser van zijn lijn wijkt. Zou hij dan gewoon doorrijden als er iemand voor de auto loopt? Eens proberen met schoonmoeders.

Ik heb deze zomer voor het eerst in mijn leven een persoon aangereden. Of beter gezegd, zij reed mij aan. Het was op de camping en ik reed vanzelfsprekend stapvoets. Bij een kruising waar een heg het zicht op de hoek ontnam kwam een jong meisje met een leuke snelheid de hoek omzeilen. De auto reageerde niet maar ik trapte zelf op de rem. Kon niet voorkomen dat zij zich met haar fietsje in mijn deur boorde en door de klap terug de heg in veerde.

Ik zag de krantenkoppen in de Telegraaf al voor me. Het viel op een klein krasje op de deur en een grote kras op haar ziel verder allemaal erg mee en we hebben met elkaar voor hun caravan nog wat gedronken. Omwille de privacy van het meisje zal ik de dashcam niet uploaden maar het ziet er spectaculair uit kan ik jullie zeggen. Ook omdat uit alle tenten en caravans mensen aan kwamen snellen.

Maar ik eerder toen wel dat mijn S geen kik gaf en mij lelijk in de kou liet staan....
 
  • Love
Reactions: BMW740iL
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Geschreven in de UK en alleen al de opmaak van de website nodigt niet uit tot lezen.

grote foto
one liner
grote foto
one liner
grote foto
:mad: geïrriteerd en opgehouden met scrollen....

Kon geen andere non-paywall bron vinden zo snel, sorry. Maar gaat om de consumentenervaring, en die is niet best. Ook in eigen vriendenkring zijn er meer (grote) problemen dan je mag verwachten in de sample. Overigens wel vlot opgelost (paar dagen) want elektronisch. Zelf ben ik de dans nog ontsprongen op een rammelend deurpaneel en een deur die niet meer open wilde (op vakantie uiteraard) na.
 
  • Like
Reactions: Maurice1