Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla whistleblower in vorm van cybertruck 😀
De rationale van dat fluitje is natuurlijk wel heel fout. Hij vindt iemand niet leuk die melding doet van misstanden. Ik vind het een slechte zaak om melders van racisme of seksuele intimidatie op deze manier belachelijk te maken. Elon Musk jokes about whistleblowers with new Tesla product
 
De rationale van dat fluitje is natuurlijk wel heel fout. Hij vindt iemand niet leuk die melding doet van misstanden. Ik vind het een slechte zaak om melders van racisme of seksuele intimidatie op deze manier belachelijk te maken. Elon Musk jokes about whistleblowers with new Tesla product
Dat wordt zo wel beschreven in het artikel en als dat de waarheid is, dan is het fout wat hij doet.
Echter zegt hij in de tweet alleen "Blow the Whistle on Tesla". Dat zou je kunnen interpreteren als een uitnodiging bij misverstanden.
 
Daarom is de tweet van Musk ook verwijderd?
Staat nog gewoon in zijn tweet: https://twitter.com/elonmusk
1638528040373.png
 
  • Like
Reactions: wooter and RobsEV
Een remproef met een Tesla, reden voor zakken voor je rijexamen:

 
Een remproef met een Tesla, reden voor zakken voor je rijexamen:

@Jasper2020 hoe ga jij hiermee om? Geen probleem in NL zeker bij rijlessen.
 
Ik ben niet helemaal mee. De auto komt tot stilstand waar het moet. Kijk je als instructeur dan echt naar de voeten of naar de baan en de omgeving? Mensen die naast mij zitten, konden het verschil niet merken, enkel kreeg ik de opmerking hoe vloeiend het allemaal wel niet ging. Als je als leerling 100 meter voor een kruispunt tot stilstand komt in plaats van aan het kruispunt; ja, dan hebben we een probleem. Of mis ik iets?
 
Ik ben niet helemaal mee. De auto komt tot stilstand waar het moet. Kijk je als instructeur dan echt naar de voeten of naar de baan en de omgeving? Mensen die naast mij zitten, konden het verschil niet merken, enkel kreeg ik de opmerking hoe vloeiend het allemaal wel niet ging. Als je als leerling 100 meter voor een kruispunt tot stilstand komt in plaats van aan het kruispunt; ja, dan hebben we een probleem. Of mis ik iets?
Nee, je mist niets. Die examinator dacht waarschijnlijk dat er FSD-magie aan het werk was ;)