Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat hele FSD gaat mijns inziens gewoon niet gebeuren met wat je nu allemaal al meemaakt bij hele simpele situaties. En dat Vision only heeft me nog meer doen overtuigen dat dit nimmer gaat lukken. En als het al lukt erger je je compleet dood in die auto door alle ingrepen (Veiligheid voor alles) en geluidjes :)
 
Dat hele FSD gaat mijns inziens gewoon niet gebeuren met wat je nu allemaal al meemaakt bij hele simpele situaties. En dat Vision only heeft me nog meer doen overtuigen dat dit nimmer gaat lukken. En als het al lukt erger je je compleet dood in die auto door alle ingrepen (Veiligheid voor alles) en geluidjes :)
I see FSD as highway and large road transport and do not see it viable when driving in narrow streets at slow speeds.

On the highways and, say, 50 kmph roads, the obstacles are usually large and the view one needs is further out. Tesla vision might work 99.9% of the tie there. Might, but very probable

Things like Auto Parking, Summon and reversing need to view smaller obstacles and that is where I see no alternatives to USS.

My 2 cents.
 
Klopt inderdaad, maar die melding is er al even hoor..... als ze voor inparkeren al maanden nodig hebben, hoe zit het dan voor FSD?

Klopt. Maar het duurt wel lang. En ook AP is met vision erop achteruit gegaan. Dat is ook alweer ruim een jaar geleden.
Ik had het over de waarschuwing.
Ik spreek daarmee Tesla niet vrij qua doorlooptijd. Duurt inderdaad te lang.
 
Ik niet, en het is inderdaad bagger. De auto piept en gilt regelmatig terwijl er niets aan de hand is, en de volgende keer geeft hij aan dat er nog 80cm ruimte is tussen de neus en de betonnen muur terwijl dit nog geen 40 centimeter is. De Daihatsu van mijn moeder heeft dit op dit moment nog beter voor elkaar.....

Ach ik heb nog 2 auto's die niet piepen maar met mijn X met camera achter op een erg groot scherm en piepen als waarschuwing was ik toch instaat een lantaarnpaal te raken bijna midden achter. En nee ik vind dit niet de fout van Tesla.
 
  • Funny
Reactions: Rutgere

Grote merkentrouw​


Zo koopt maar liefst 26,1 procent van de Model 3-rijders weer een nieuwe Model 3, zo blijkt uit cijfers van S&P Global Mobility. En nog eens 40,3 procent gaat voor een Model Y. Die percentages, opgeteld bij de automobilisten die kiezen voor een Model S of Model X, zorgen ervoor dat 72,8 procent van de Model 3-eigenaren trouw blijft aan Tesla. Andere merken kunnen alleen maar dromen van zulke cijfers.

artikel:
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
@Maurice_1 Op de foto met de Tesla staat mede forumlid @Xfrank.
Inderdaad, samen met mijn echtgenote bij het ophalen van haar M3 in 2019.

Hieronder met het "STARSHIP"
20230527_160122.jpg

Hieronder met het "oude" STARSHIP
20211030_132854.jpg
 
Last edited: