Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
(...)duurzaam voor minnaars: de combinatie Superchargers - van der Valk

Hmm, lijkt me qua duurzaamheid toch problematisch, en hét grote probleem van duurzaamheid van de combinatie minnaar/SuC/VdV is het paswoord: ofwel is het "schatje, waarom stond je nu elke middag deze week een uur te laden bij SuC X die maar 20 km van bij ons thuis verwijderd is terwijl je nog 200km range had?", ofwel is het "chouke, waarom heb je net het wachtwoord van de Tesla App veranderd in iets anders dan het gewone wachtwoord dat we dagdagelijks beiden gebruiken, want ik rijd toch ook af en toe met de Tesla?"

Dus beter BMW-rijden of zo om je vrouw/man te bedriegen :).
 
  • Helpful
Reactions: Xfrank
12DBC569-8BD7-4C44-B565-E7C45C17AB14.jpeg
A5D7BFF3-8D0B-4448-96FB-16304EE1B519.jpeg

Bregenz begint ook zijn vorm te krijgen
 
Da's toch k***e? Zit er in de parkeergarage naast m'n hotel een rits palen en moet ik een half uur de stad uitrijden, half uur gaan laden en weer een half uur terug.:(

Quality time heet dat. Zie hieronder. Vervang “child, partner” door Tesla en “person” door vehicle:


quality time
noun
  1. time in which one's child, partner, or other loved person receives one's undivided attention, in such a way as to strengthen the relationship.
    "the most important thing is to spend quality time talking to their children"
 
  • Funny
Reactions: CO2CLEAN and SeBsZ
Ik reed gisteren op en af naar de Champagnestreek en door het vele rondrijden moest ik zowel op de heen- als terugweg even bijladen in SuC Urvillers.
Op de heenweg leidde de Tesla-navigatie me mooi recht de Aire de Service binnen, recht naar de laders, maar op de terugweg wilde hij me per se eerst een vijftien kilometer verder de afrit laten nemen, dan terugkeren, en via de noordkant weer dezelfde Aire laten oprijden. Was blij dat ik mijn gezond verstand toch even had laten spreken en toch even de zuidroute heb geprobeerd. Dezelfde SuC-locatie is probleemloos langs beide richtingen te bereiken. Vreemd dat de navigatie dit niet weet.
Nog mensen die hier ervaringen mee hadden ?
 
Ik reed gisteren op en af naar de Champagnestreek en door het vele rondrijden moest ik zowel op de heen- als terugweg even bijladen in SuC Urvillers.
Op de heenweg leidde de Tesla-navigatie me mooi recht de Aire de Service binnen, recht naar de laders, maar op de terugweg wilde hij me per se eerst een vijftien kilometer verder de afrit laten nemen, dan terugkeren, en via de noordkant weer dezelfde Aire laten oprijden. Was blij dat ik mijn gezond verstand toch even had laten spreken en toch even de zuidroute heb geprobeerd. Dezelfde SuC-locatie is probleemloos langs beide richtingen te bereiken. Vreemd dat de navigatie dit niet weet.
Nog mensen die hier ervaringen mee hadden ?
Ja exact het zelfde meegemaakt. Kwam aan de exit aire Urvillers, en nav wou me de volgende afrit doen nemen en doen terugkeren langs de andere kant van de autostrade. Heeft misschien te maken met het feit dat de sucs aan de andere kant van de autostrade liggen, en de nav niet voldoende banen kent op de aire zelf. Ik heb toen ook de stalls gezocht door me op de aire in de richting van de gps positie van de stalls op de kaart te rijden, dat punt staat wel perfect op de juiste plaats op de kaart.
Ik heb dat fenomeen zeker gezien richting zuiden. Ik kan het me niet exact herinneren, maar denk dat ik het ook richting noorden vastgesteld heb.
 
Ik reed gisteren op en af naar de Champagnestreek en door het vele rondrijden moest ik zowel op de heen- als terugweg even bijladen in SuC Urvillers.
Op de heenweg leidde de Tesla-navigatie me mooi recht de Aire de Service binnen, recht naar de laders, maar op de terugweg wilde hij me per se eerst een vijftien kilometer verder de afrit laten nemen, dan terugkeren, en via de noordkant weer dezelfde Aire laten oprijden. Was blij dat ik mijn gezond verstand toch even had laten spreken en toch even de zuidroute heb geprobeerd. Dezelfde SuC-locatie is probleemloos langs beide richtingen te bereiken. Vreemd dat de navigatie dit niet weet.
Nog mensen die hier ervaringen mee hadden ?
Er is sinds kort een hele wijk niet-Tesla eigenaars in Zaltbommel met dezelfde ervaring. :D
 
Neem aan dat de beste man ligt te maffen in zijn truck toch ? Paar tikken op t raam en wordt ie wakker. En dan verplaatst ie zijn auto toch ? Eerst keer vriendelijk vragen....
Nee hoor. :

“Chauffeur zit in de cabine maar heeft geen boodschap aan ons verzoek. Hij heeft al 9 uur gereden, zit al 30 minuten over zijn rijdtijd en nergens is plek. Ik vroeg hem nog als ik nou jou tankdop dichtkit…? Dat deed hem niets. ”

Tja wat doe je dan. Tesla rijders zijn niet van dat soort aso gedrag lijkt me.