Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie nog een voordeel van een SUC in je woonplaats! In Leiden heb je het 'transferium'. Elke vrijdag komen de "fast&furious petjes achterstevoren" civic-jes, bmw'tjes enz hier samen. Beetje chillen, bandje oproken, motortje ploffen, hamburgertje na.

Dat kunnen wij ook! Maar dan in stijl:) Elke vrijdagavond bij de SUC near you: gesprek op niveau, sigaartje/whisky'tje erbij, cateraar die wat hapjes komt brengen... Ik zie het helemaal zitten
 
Ik zie nog een voordeel van een SUC in je woonplaats! In Leiden heb je het 'transferium'. Elke vrijdag komen de "fast&furious petjes achterstevoren" civic-jes, bmw'tjes enz hier samen. Beetje chillen, bandje oproken, motortje ploffen, hamburgertje na.

Dat kunnen wij ook! Maar dan in stijl:) Elke vrijdagavond bij de SUC near you: gesprek op niveau, sigaartje/whisky'tje erbij, cateraar die wat hapjes komt brengen... Ik zie het helemaal zitten
Ondersteund met licht klassieke muziek of jazz (liefst van die ouwe jazz) ;)
 
Ik zie nog een voordeel van een SUC in je woonplaats! In Leiden heb je het 'transferium'. Elke vrijdag komen de "fast&furious petjes achterstevoren" civic-jes, bmw'tjes enz hier samen. Beetje chillen, bandje oproken, motortje ploffen, hamburgertje na.

Dat kunnen wij ook! Maar dan in stijl:) Elke vrijdagavond bij de SUC near you: gesprek op niveau, sigaartje/whisky'tje erbij, cateraar die wat hapjes komt brengen... Ik zie het helemaal zitten

Ik ben helemaal voor waar moet ik zijn? ;)
 
<popcorn AAN>
Er zullen toch meer mensen zijn die net als ik na werkdag thuiskomen met nog een paar procent Soc en die dan in de avond (vaak uurtje later al) weer weg moeten met de auto? Ik krijg in dat uurtje niet genoeg km’s uit mijn laadpaal om nog met de auto weg te kunnen. Nu moet ik in die gevallen onze oude prius pakken wat om meerdere redenen niet de voorkeur heeft. Een Suc in de buurt van thuis zou dan echt een uitkomst zijn...
<popcorn UIT>
Ik vind dat eerlijk gezegd gewoon prima gebruik van de Supercharger. Ik vind het ook geen probleem als mensen er een keer voor de lol aan staan, alleen is het dan natuurlijk wel fair om je auto te verplaatsen als de Supercharger vol staat. Tesla bouwt vanzelf wel van die dingen bij. In Nederland zijn ze druk bezig in elk geval :)

En anders een oude Prius moeten pakken (of welke brandstofauto dan ook), lijkt me op zichzelf al een geldige reden ;)
 
Wie kan me helpen om erachter te komen wanneer deze supercharger opengaat?
Heb al drie keer het contactformulier van Tesla ingevuld met deze vraag maar krijg steeds geen terugkoppeling.

upload_2018-4-13_14-44-9.png
 
  • Funny
Reactions: Sijsje
Wie kan me helpen om erachter te komen wanneer deze supercharger opengaat?
Heb al drie keer het contactformulier van Tesla ingevuld met deze vraag maar krijg steeds geen terugkoppeling.

View attachment 293911
Hallo, jij hebt wel heel veel vertrouwen in de mensheid.
Aan Tesla vragen wanneer iets wanneer gereed is, terwijl tijdstip en plek nog kan wijzigen en dan nog ergens in Italie. Het zijn toch alle benodigde ingrediënten voor een soap.
Maar desondanks wens ik je succes bij je vraag
Rob
 
  • Like
Reactions: S-19910
Hallo, jij hebt wel heel veel vertrouwen in de mensheid.
Aan Tesla vragen wanneer iets wanneer gereed is, terwijl tijdstip en plek nog kan wijzigen en dan nog ergens in Italie. Het zijn toch alle benodigde ingrediënten voor een soap.
Maar desondanks wens ik je succes bij je vraag
Rob
Thanks. Ik had in ieder geval verwacht dat zij EEN antwoord zouden geven. Maar nee hoor, slience so far.
 
Thanks. Ik had in ieder geval verwacht dat zij EEN antwoord zouden geven. Maar nee hoor, slience so far.
Ik denk dat het onbegonnen werk is op al die vragen te antwoorden.
Temeer daar deze antwoorden via sociale media zouden gedeeld worden.... met nog meer vragen als gevolg.

Overigens staat het antwoord op uw vraag op de site : timing en locatie zijn nog niet bepaald; en kunnen veranderen.