Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had dit van de week ook..maar na 15 min was de snelheid toch 78 KWH.. wellicht te maken met de kou en dat de batterij eerst moet opwarmen?
Dacht ik ook. eerste keer had ik nog maar enkele km's gereden, dus kan dat de auto/accu toen koud was. De dag erna had ik een rit van meer dan een uur achter de rug, dus dan lijkt me dat minder te spelen.
In beide gevallen had ik nog zo'n 40 km range in de accu toen ik aankwam, en ging laden niet sneller dan zo'n 75-80 kWh. Dat zou toch rond de 100 hebben moeten liggen lijkt me.
Twee verschillende laders trouwens: 1a en 2a in Oosterhout.
 
Ik had laatst ook erg weinig vermogen aan de SUC, dus gebeld. Na 15 minuten in de wacht gehangen te hebben, heb ik toch maar opgehangen...

Dat was bij mij ook, en inderdaad ook opgehangen. Ik kon thuis komen en daar opgeladen. Had eerst 45 minuten gereden en daarna 45 minuten gestaan dus batterij zou warm genoeg moeten zijn.
Heb alle nummers en letters gehad maar het heeft geen verschil gemaakt. Er waren inmiddels ook 2 anderen maar die hadden hetzelfde, ook weinig vermogen bij diverse palen.
 
Ik was net na de lunch in Gent. Laatste plekje kunnen bemachtigen, meteen daarna moesten er twee Tesla wachten. In heb 20 minuten geladen, genoeg om thuis te komen. Ik was echter ook d eerste om weer te vertrekken. De andere 7 stonden er nog, mogelijk was er nog eentje weggegaan. Maar het restaurant en de bar waren vol, en het meeting centrum was in gebruik. Ik hoop toch dat mensen hun auto weghalen als die vol genoeg is,
 
Ik was net na de lunch in Gent. Laatste plekje kunnen bemachtigen, meteen daarna moesten er twee Tesla wachten. In heb 20 minuten geladen, genoeg om thuis te komen. Ik was echter ook d eerste om weer te vertrekken. De andere 7 stonden er nog, mogelijk was er nog eentje weggegaan. Maar het restaurant en de bar waren vol, en het meeting centrum was in gebruik. Ik hoop toch dat mensen hun auto weghalen als die vol genoeg is,

Ik heb exact dezelfde ervaring bij Gent.:crying:
 
Goed nieuws, wel allemaal richting het zuiden.. Waar blijven de superchargers in het noorden.

ook daar wordt aan gewerkt.
ScreenShot1185.jpg

:wink:
 
Zeker is iets voor mij pas als het plaats heeft gevonden, maar heb gisteren gesproken met vd Valk, die er terecht trots op was. Als het aan hen ligt dan staan ze er morgen al, maar de praktijk leert meestal dat het wat langer duurt. Ze zijn in ieder geval goed bezig vindt ik.