Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Vrij zeldzaam plaatje. Een Belgische en Nederlandse signature red, samen aan de SuC in Urmond.

IMG-20170813-WA0028.jpg
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
340 om precies te zijn. Valt dus reuze mee...

1e keer op 21-4, 's nachts om 0.00 uur met 99% vertrokken, regen gehad onderweg. Navi begon bij vertrek meteen te zeuren dat ik max 105 km per uur moest rijden. Niets van aangetrokken (normale snelheid 122-124 km per uur). Met 3% aangekomen.

2e keer op 25-5 's morgens om 8.00 uur met 100% vertrokken. Stralend mooie/warme dag. Met 19% aangekomen.

Temperatuur/regen heeft een behoorlijke impact op je range.
 
340 om precies te zijn. Valt dus reuze mee...

1e keer op 21-4, 's nachts om 0.00 uur met 99% vertrokken, regen gehad onderweg. Navi begon bij vertrek meteen te zeuren dat ik max 105 km per uur moest rijden. Niets van aangetrokken (normale snelheid 122-124 km per uur). Met 3% aangekomen.

2e keer op 25-5 's morgens om 8.00 uur met 100% vertrokken. Stralend mooie/warme dag. Met 19% aangekomen.

Temperatuur/regen heeft een behoorlijke impact op je range.
Dan moet met mijn 75d Bremen in ieder geval goed te doen zijn. Fijn om te weten.
 
Op de weg terug uit Porto blijkt Tordesillas erbij gekomen! Daarmee de meest westelijke SC in Europa. View attachment 242607View attachment 242608
Mooi bericht!

Maar dit is volgens mij niet de meest westelijke in Europa, dat is de supercharger in Ballacolla, Ierland.

Disclaimer: in ieder geval visueel de meest westelijke op de kaart van Tesla met superchargers, ik heb niet de coördinaten gecontroleerd.