Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is mooi balen Maurice!

Afgelopen weekend moest ik in Dordrecht laden, maar kwam niet verder dan 40kW (3 stalls van de 12 bezet). Nog twee keer verzet, maar helaas. Nog een andere Tesla rijder aangesproken en die man gaf aan dat hij vaak in Dordrecht ging laden en dat het daar al maanden zo traag is o_O Hij had alle stalls al wel een paar keer geprobeerd.

Ik heb Tesla gebeld, maar na een minuut of 20 in de wacht gehangen te hebben, heb ik de hoop opgegeven en ben naar Oosterhout gereden.

Laatst 2x in Dordrecht geweest. Geen last gehad van lage snelheden. Erg irritant dat je niet op SUPERchargen kan vertrouwen.
 
Laatst 2x in Dordrecht geweest. Geen last gehad van lage snelheden. Erg irritant dat je niet op SUPERchargen kan vertrouwen.

Ik maak al bijna vier jaar regelmatig gebruik van Superchargers en de keren dat het een probleem gaf zijn op de vingers van één hand te tellen. Ik heb niet het gevoel dat ik er niet op kan vertrouwen. Storingen komen voor, dat is overal zo, maar dat is zelden zo en dan wordt het gelijk opgepakt.
 
Györ (Hongarije) is online! En Sormás morgen of donderdag ook. Dus vóór de Kerst.

Zo maar ineens twee Superchargers in Hongarije.

Prachtig. En de rest maar aankondigen dat men een laadnetwerk zal gaan aanleggen :) Land van Ooit.
Dat is mooi! Overigens zie ik het nog niet op de kaart van Tesla (via mijn PC; heb geen zin om daarvoor nu naar mijn auto te lopen).
Weer een stap de goede richting op; helaas nog niet voldoende om met de Tesla comfortabel in Targu Mures (Roemenië) te raken. Hopelijk gaat dat er binnen een paar jaar ook nog van komen.
 
Dat is mooi! Overigens zie ik het nog niet op de kaart van Tesla (via mijn PC; heb geen zin om daarvoor nu naar mijn auto te lopen).
Weer een stap de goede richting op; helaas nog niet voldoende om met de Tesla comfortabel in Targu Mures (Roemenië) te raken. Hopelijk gaat dat er binnen een paar jaar ook nog van komen.

Misschien heb je hier iets aan om in Tirgu Mures te komen? In ieder geval een eind in de richting. En daar hebben ze ook gewoon 220 Volt.

Supercharger in Europa • TFF Forum - Tesla Fahrer & Freunde
 
Misschien heb je hier iets aan om in Tirgu Mures te komen? In ieder geval een eind in de richting. En daar hebben ze ook gewoon 220 Volt.

Supercharger in Europa • TFF Forum - Tesla Fahrer & Freunde

Dat begint inderdaad ergens op te lijken; Hongarije is kennelijk wat van plan op het gebied van laadinfrastructuur.
Overigens heb ik, als ik die kant op ga, te maken met medereizigers die verwachten dat we er in twee dagen enkele reis komen. Bovendien wordt de trip tegenwoordig steeds vaker met het vliegtuig gedaan dankzij de goedkope vluchten van tegenwoordig, dus ik weet niet of het er ooit nog van gaat komen dat ik weer met de auto die kant op ga. Zonder superchargers langs de route tot in Roemenië zie ik het er zeker niet van komen. Bedankt voor de link, het is zeker informatief.
 
225407F6-46A4-4544-A659-D42709284877.jpeg
Dichter bij huis en voor de Frieslandgangers onder ons waarschijnlijk zeer interessant: Emmeloord is zo goed als klaar, beetje straatwerk om de laadstations nog, hoofdschakelaar om en gaan. Blij mee... hopelijk dit weekend open!
 
Last edited:
Valt eigenlijk niet veel meer te wensen. (en nu schieten in Belgische vrienden subiet in gevechtspositie)

View attachment 268323
Doet me wel een beetje denken aan die kaartjes van het snelwegen net van Nederland waarin groen links laat zien dat heel Nederland vol ligt met asfalt, zonder erbij te vermelden dat de afgebeelde snelwegen een kilometer breed zijn.
 
Het ging mij er om dat de meeste pilonnen inmiddels bolletjes zijn geworden.
Die pilonnen zijn opgehaald door @is3 - deze zijn nodig op de e-rally.

Overigens symptomatisch voor de UK : de snelheid waarmee daar een suc online komt.
Die van Membury is bvb al meer dan 7 maanden onder constructie.
Ikzelf ben er maanden geleden gepasseerd. Helemaal klaar, enkel nog de schakelaar omzetten. Maar daar zal wel ergens een stempel of handtekening ontbreken.
En dat is niet eens de traagste.
 
Die pilonnen zijn opgehaald door @is3 - deze zijn nodig op de e-rally.

Overigens symptomatisch voor de UK : de snelheid waarmee daar een suc online komt.
Die van Membury is bvb al meer dan 7 maanden onder constructie.
Ikzelf ben er maanden geleden gepasseerd. Helemaal klaar, enkel nog de schakelaar omzetten. Maar daar zal wel ergens een stempel of handtekening ontbreken.
En dat is niet eens de traagste.
:cool: We zullen de proef speciaal voor jou uitbreiden :p
 
  • Funny
Reactions: S-19910