Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
aanvulling op mijn eerdere post : de Britten zijn toch nog ergens kampioen in !

upload_2017-12-23_22-27-12.png


5 plaatsen uit de top 6 bezet door de UK. Well done !
 
  • Like
Reactions: FVO
View attachment 269602 Mérida hierbij officieel geopend :)
Ha, ik ben dus niet de enige nl’er in Spanje op dit moment!

Ik zit zo’n 800 km ten noorden van je, in Asturias. Hier nog geen supercharger, zou er conform de kaart van Tesla volgend jaar wel moeten komen.

Ondertussen wel de eerste destination chargers, zoals deze in een groot winkelcentrum nabij Oviedo (Intu Asturias). Lekker grote parkeerplaatsen!

0622EBDB-FF56-4D7F-86CC-9B2B44E655E6.jpeg
 
Ha, ik ben dus niet de enige nl’er in Spanje op dit moment!

Ik zit zo’n 800 km ten noorden van je, in Asturias. Hier nog geen supercharger, zou er conform de kaart van Tesla volgend jaar wel moeten komen.

Ondertussen wel de eerste destination chargers, zoals deze in een groot winkelcentrum nabij Oviedo (Intu Asturias). Lekker grote parkeerplaatsen!

View attachment 269627

We zitten toch ver uit elkaar, ik was onderweg naar Portugal, ben inmiddels thuis, in de buurt van Faro. Op het Iberisch kunnen we bijna niet verder uit elkaar zitten :)
 
Leuk te weten van 20 stalls SuC in Bregenz.
Van Duitse forum:

Vielen Dank an Tesla und die Illwerke AG, die den Strom aus Wasserkraft bereitstellen!
Heb er vrijdag gestaan. Dicht bij de afrit. Top. Voorzieningen ontbreken nog. Er wordt een wachtruimte bijgebouwd, maar enkel de fundering ligt er. Staat nu een nette en schone mobiele sanitaire ruimte en een mobiele kiosk met automaten. Toch netjes dat er tussentijds iets is geregeld. In totaal 20 stalls!
 
Heeft iemand foto's of een bron? Als ik de berichtgeving mag geloven dan moeten toekomstige superchargers met CCS uitgerust zijn in Duitsland. Heel benieuwd.

Wat wij weten is wat we lezen. Wat we niet weten is wat Tesla als deelnemer aan het CCS ontwikkelprogramma heeft bewerkstelligd. Zodra Model 3 op de Europese markt komt zal er waarschijnlijk al veel meer duidelijk zijn.

Schermafbeelding 2018-01-01 om 14.11.15.png