DVR-MYP
Member
Hij bedoelt 'langs' op de doorgang achter de paaltjes. Dan kan hij netjes laden en hoeft niet af te koppelen. Op voorwaarde dat die doorgang breed genoeg is om verkeer te laten passeren.Daar staat toch een paal in de weg?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij bedoelt 'langs' op de doorgang achter de paaltjes. Dan kan hij netjes laden en hoeft niet af te koppelen. Op voorwaarde dat die doorgang breed genoeg is om verkeer te laten passeren.Daar staat toch een paal in de weg?
Achter staan, als in 'haaks'Daar staat toch een paal in de weg?
Ik heb je post overlezen en zie het nu pas. Inderdaad ideaal. Dank voor de suggestie.Ik heb aantal weken geladen bij SuC Bron (Lyon) en deze vond het toch snel en makkelijk bereikbaar. Mocht je toch niet helemaal door het centrum willen rijden.
Offshore stad bij uitstek... Dus SuC niet welkom in de buurtWat hebben we het in Nederland goed eigenlijk. Ik ben nu in Aberdeen (ok zonder Tesla) maar de dichtstbijzijnde SUC is 60 mijl weg
Dat was het volgens mij, het lijkt nu op een werklozen stad. Union street is echt achteruit gegaan.Offshore stad bij uitstek... Dus SuC niet welkom in de buurt
Er zijn geen tijdsgebonden tarieven bij de SuC. Enkel bij idle fee, maar ik hoop dat je die vermijdt. Idle fee = voor het blijven staan na het laden en dus onnodig de lader bezet houden.Hoe worden tijdsgebonden tarieven berekend bij de SUC?
Ik kom zelden bij een SUC (in heel 2022 maar 2x 5 minuten) dus vandaar de vraag.
- Tarief op tijdstip van inpluggen wordt voor hele sessie belast?
- Tarief op tijdstip van uitpluggen wordt voor hele sessie belast?
- Tarief wijzigt automatisch bij overgang naar ander tijdsvak (xx kWh tegen tarief X / xx kWh tegen tarief Y)
Toch welEr zijn geen tijdsgebonden tarieven bij de SuC. Enkel bij idle fee, maar ik hoop dat je die vermijdt. Idle fee = voor het blijven staan na het laden en dus onnodig de lader bezet houden.
Jazeker zijn er tegenwoordig tijdgebonden tarieven is in je app te achterhalen. De tarieven hieronder zijn voor non-Tesla'sEr zijn geen tijdsgebonden tarieven bij de SuC. Enkel bij idle fee, maar ik hoop dat je die vermijdt. Idle fee = voor het blijven staan na het laden en dus onnodig de lader bezet houden.
Toch wel
Ik begreep dat de vraag was hoe een kost per minuut aangerekend werd ipv per kWh. Zoals bij sommige laadpalen.Jazeker zijn er tegenwoordig tijdgebonden tarieven is in je app te achterhalen. De tarieven hieronder zijn voor non-Tesla's
Neem ook eens een kijkje bij afslag van der valk Harderwijk. Daar hebben we er vorige week 16 geplaatst met het nieuwste V4 systeem. Begin maart gereedVandaag bij Van der Valk, A1, afslag Deventer Oost. Twintig stalls, schiet al aardig op!
View attachment 774058
Vandaag bij Van der Valk, A1, afslag Deventer Oost. Twintig stalls, schiet al aardig op!
View attachment 774058
Fijn dat er zo snel bij gebouwd wordt.View attachment 905869
Neem ook eens een kijkje bij afslag Harderwijk a28
Daar zijn we bezig met de nieuwste sight v4
Begin maart gereed
Io heb begrepen dat dit is aangepast. Je ziet nu wat de charger levert. Niet meer wat er in de accu gaat. Dus 259 kan zijn dat er 9 kilowatt gebruikt wordt door alle andere dingen in je autoHippolstein rules.. zojuist heel even 259 kW gezien (dacht dat 250 kW echt Max was)
View attachment 906028