Ook ik stoor me aan het gebrek aan informatie, van prijsstelling tot proefritten en ongeveer een leverdatum. Waarom een Signature dan aanbieden voor Europa? Tegelijkertijd, mopperen in het Nederlands heeft niet tot nauwelijks nut lijkt me. Ik vraag me af of het niet tijd om in het Engels onvrede te gaan uiten... Want mijn beslis momenten omtrent dit Tesla avontuur staan onder druk dankzij het ontbreken van informatie.
grtz,
Als we een geluid willen laten horen moeten we dit netjes doen.
Ik ben het op dit forum ook nogal beu dat die Amerikanen van elke mug een olifant kunnen maken.
Een gezamelijke mail die we sturen kan helemaal geen kwaad, daar hoeven we ook niet "boos" te worden op Tesla, maar gewoon vragen of ze aandacht willen schenken aan ons.
Overigens snap ik volledig dat hun hoofd er nu wellicht niet naar staat, maar tja, dan had je nooit Europese aanbetalingen moeten accepteren
Ik heb dan wel geen Sig, maar ik heb wel ruim 2.5 jaar geleden 4.000 euro over gemaakt met de hoop ooit een auto van ze te krijgen.
Voor het 3-fase laden heb ik een hele actie op touw gezet en heb uiteindelijk niet meer dan een "Bedankt" mail gekregen en een Tweetje dat hij 3-fase laden zou gaan ondersteunen, maar hoe en wat? Niemand weet het verder.
Inmiddels vind ik ook wel dat Tesla ons wat meer informatie verschuldigd is, al is het maar: Ja, we weten dat jullie er zijn! We vergeten jullie niet, maar we zijn eventjes druk met van alles.
Vertraging vind ik geen probleem, maar het ontbreken van een teken van leven wel.
Persoonlijk heb ik ook het gevoel dat Eindhoven hier helemaal niets meer in te zeggen heeft. Op de Tesla website staat ook niets over de Model S in Eindhoven, alles gaat richting de UK, alsof Eindhoven volledig buiten spel wordt gezet.
Ik verwacht ook wel dat er Nederlanders van Tesla deze thread lezen, dus doe je voordeel met onze posts!
Over de productie van de Sig's, ik gok dat die allemaal in één week gaan, hoogstens twee. Dat is een stuk makkelijker en je kan de hele boel ook in één keer verschepen dan auto voor auto te doen.
George Blankenship vertelde mij in Mei dat ze in Nederland de final inspection van de auto's gaan doen en ook hier pas de accu's voor de Europese auto's plaatsen. Volgens mij stuurt Panasonic de packs direct vanuit Japan naar NL, scheelt weer een hoop gewicht verschepen.
Waar precies dit in Nederland gaat gebeuren wist hij me niet te vertellen.