Ik ben een arme sloeber; geen verwarming op achterstoelen!Achterin ook. Kan van iedere stoel individueel de verwarming en bijbehorende stand ( 1/2/3 ) aanzetten via de app ( wel met een X )
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben een arme sloeber; geen verwarming op achterstoelen!Achterin ook. Kan van iedere stoel individueel de verwarming en bijbehorende stand ( 1/2/3 ) aanzetten via de app ( wel met een X )
Ik zeg "dank u, Tesla"Verbeterpunten Model 3...
Nog een inkoppertje
De communicatie.
De afleveringen.
Ik denk het wel hoor. De irritatie van iemand is net dat die kabel vast zit, en volgens hem enkel via een software knop op het scherm losgekoppeld kan worden.Wacht - dus een laadpaal met vaste kabel zonder dit knopje zit niet op slot in je auto?
Het viel me anders op dat vanmiddag bij de SuC ik de kabel pas loskreeg na het indrukken van de trunkknop ook na het indrukken van de stop charging knop op het mooie MS-scherm. Of is dat standaard zo bij een SuC? Ik sta er niet dagelijks laat staan wekelijks.Ik denk het wel hoor. De irritatie van iemand is net dat die kabel vast zit, en volgens hem enkel via een software knop op het scherm losgekoppeld kan worden.
Mijn MX ontkoppelt automatisch de kabel wanneer het laden stopt, sinds een software update pakweg pakweg 9 maanden geleden.
Er zal nog wel wat bij komen, maar even een eerste overzichtje:
1- Zitpositie achterbank. De achterbank is te laag en zelfs mijn zoon van 10 klaagt daarover. 1.90+ en je zit met je hoofd tegen het dak (maar in hoeveel landen dat erg is ).
2- Algemene felheid van alle verlichting (zowel van de spotjes die je als passagiers hebt als de felheid van de "raam open/dicht" knop en de "deur open" knop als de lampen in je kofferbak.
3- De achterspiegel kijkt heel "hoog". Ik zie met mijn 1.83 gemiddeld ongeveer mijn bestuurder achter me vanaf borst hoogte.
4- Release van je mennekes laadkabel. Dat kan -voor zover ik heb kunnen vinden- alleen vanaf het scherm. Ik had een knopje verwacht in de charge port waarmee je hem open kunt doen als je auto unlocked is, maar Tesla verwacht blijkbaar dat iedereen een kabel met Tesla knopje gebruikt.
5- Minder windgeluid bij hogere snelheden (worden nu losse sets voor verkocht om dat te verbeter).
6- Een manier om de stoelverwarming van de achterbank ook daar aan te kunnen zetten per stoel (nog niet gevonden hoe dat zou kunnen).
7- De manier waarop Tesla de auto's aflevert (zie ook Tesla Model 3 in Nederland: 'Achterbank is enige nadeel')
8- Het lakwerk van mijn achterdeur op de overgang naar het raam (kleur zwart) verdient verbetering.
9- Het feit dat je auto pilot na aanschaf nog niet in je online omgeving als upgrade aan kunt schaffen en dat ze dit in het service center ook nog niet kunnen.
En dat gezegd... Wat een GEWELDIGE auto
Qua achterbank, in de autoweek van deze week staat ook een test met een audi A5. Het lijkt erop dat die achterbank ook zo klein / laag is. Tenminste aan de zithouding van die persoon te zien. Nu heb ik hier geen Audi A5 staan, misschien iemand wel en kan hij of zij daar de meetlat langs houden (hoogte, diepte).
Glijden op de achterbank hoor je ook vaak. Volgens de leerinbouwer zou dat aan het materieel liggen, goed leer glijdt volgens hem niet maar dat vraag ik me af. Wanneer op het zitvlak alcantara ligt is het "glijden" opgelost. Ik heb nu leer / alcantara en eerlijk gezegd zit dat een stuk prettiger (voorheen circa 10 jaar auto's met leren bekleding gehad)
Bij de S/X is het nu zo dat als je bij een publieke laadpaal met je pasje de laadsessie beeindigd ook de kabel aan de autokant wordt ontgrendeld.
Bij een S/X kan het door enkele seconden op de AP balk te trekken. Zou het ook niet zo zij op de 3? (enkele seconden naar beneden?)-Ik wil dat 'ouderwetse' cruisecontrol (wacht nog even met EAP) met 1 klik ergens terug gaat naar de snelheid voordat ik de cruisecontrol onderbrak. Kon in mn Clio wel.
Ga ik proberen! thanks!Bij een S/X kan het door enkele seconden op de AP balk te trekken. Zou het ook niet zo zij op de 3? (enkele seconden naar beneden?)
Of anders heb ik ooit gelezen door op het scherm, op het snelheid even tikken?
Wees toch voorzichtig met testen terwijl aan het rijdenGa ik proberen! thanks!