- Tesla heeft me gemeld dat de oplaadmodule van mijn MS stuk is gegaan door de laadpaal van NewMotion (NM). Kosten reparatie: 2000,= en geen garantie omdat het aan iets anders dan de auto ligt (externe oorzaak). Ik heb Tesla gevraagd de logs met me te delen zodat ik daarmee naar NM kan gaan. De servicemedewerker Tesla zegt dat dat niet kan. Ik zeg dat NM natuurlijk niet heel ontvankelijk zal zijn voor een dergelijk verhaal zonder bewijs. Servicemedewerker is nu zoekende wat hij wel kan delen.
- NM zegt op basis van hun logs dat hun paal ok is. Advies: vraag de installateur. NM kan ook wel langskomen: 150,= voorrijkosten.
- De installateur zegt dat alles goed is aangelegd. Is nl. geweest. Ik kreeg een factuur van 90,=
Vraag:
- Ik vind Tesla's weigerachtigheid van delen logs gek. Wat jullie?
- Ik vind NM's reactie gek. Als er in korte tijd twee keer met mijn auto laadproblemen zijn met een oplaadmodule die stuk gaat als gevolg, zou ik eens dichtbij checken ipv uitlezen logs en de zoveelste reset doen.
- Ik vind het gek dat de installateur ook niks verkeerd in de meterkast ziet.
Last edited: