Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
iemand een BMW van de Lidl ?
Lidl gaat BMW’s verkopen

What's next ? Een Porsche van den Aldi ?
Een Mercedes in bouwpakket bij den Ikea ?
;)

Ben ik de enige die het nogal extreem vindt om 48 tot 50% korting te krijgen op een auto? Wat betekent dat? ‘We moeten onze diesels aan de helft van de prijs verkopen om ze nog verkocht te krijgen?”
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Sjon and FVO
Ben ik de enige die het nogal extreem vindt om 48 tot 50% korting te krijgen op een auto? Wat betekent dat? ‘We moeten onze diesels aan de helft van de prijs verkopen om ze nog verkocht te krijgen?”

De volgende stap is wellicht net als hier in de USA
Diesel VW for sale: Cars parked near Colorado Springs wait to be scrapped or repaired
?... mischien toch maar snel verkopen voor de helft vd prijs of minder .... !

volkswagen_audi_clean_air_2017_rj_19895.jpg
 
  • Informative
Reactions: S-19910
In de VS treedt men duidelijk veel kordater op dan hier in de EU.
Wat zijn onze beleidmakers toch laks.:mad::mad::mad:

Ja het is eigenlijk nog veel gekker,
VW built a new all-electric prototype racing car to climb Pikes Peak this summer....
VW built a new all-electric prototype racing car to climb Pikes Peak this summer

...en die nieuwe VW EV heeft dan eerste klas uitzicht op....

A huge parking lot north of the Pikes Peak International Raceway is filled with vehicles — even on days when race cars aren’t speeding around the oval. Thousands of Golfs, Beetles, Jettas, Passats and Audi A3s have been brought here...
Diesel VW for sale: Cars parked near Colorado Springs wait to be scrapped or repaired

upload_2018-3-25_13-37-35.png
 
  • Like
Reactions: FVO and shthpnz
Ben ik de enige die het nogal extreem vindt om 48 tot 50% korting te krijgen op een auto? Wat betekent dat? ‘We moeten onze diesels aan de helft van de prijs verkopen om ze nog verkocht te krijgen?”
Ben benieuwd wat het met de BMW dealerschappen in de omgeving van deze Lidl vestigingen gaat doen. Als de dealers besluiten om helemaal geen diesels meer te verkopen, lijkt me dat geen probleem. Als ze diesels blijven verkopen, dan kunnen ze alvast hun voorraad dieselauto’s gaan herwaarderen ;)
 

Gaat dit straks als een soort 'Android' model toepasbaar worden voor alle automerken?

Feit is wel dat wat sensoren betreft ze hoog hebben ingezet.

Ik vraag me wel af hoe ver Waymo werkelijk is.

Fraaie filmpjes van de Early Riders zeggen niet alles.

In een 'controlled, geo-fenced area' waar je elk stoplicht hard programmeert + wegopbrekingen als software hot patches upload 'while driving' geeft al snel een indruk van een level 5 zelfrijdende auto.
(Dit alles dus zeggende zonder een idee te hebben van hoe 'het precies zit')

Maar al met al indrukwekkend en zeker leuk voor Jaguar om mee te kunnen doen.