Enig Google-werk levert: http://www.energiek-amstelveen.nl/ , maar URL heeft geen webpagina.Die van de elektrisch aangedreven catamaran? Dat is volgens mij Goudsmit met een T
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enig Google-werk levert: http://www.energiek-amstelveen.nl/ , maar URL heeft geen webpagina.Die van de elektrisch aangedreven catamaran? Dat is volgens mij Goudsmit met een T
Welke onderdelen zitten er dan in en wat kosten die ongeveer ?
Heb collega's ook wel eens horen zeggen dat de componenten niet zo duur zijn maar ook onboard chargers zijn niet echt goedkoop toch ?
Enig Google-werk levert: http://www.energiek-amstelveen.nl/ , maar URL heeft geen webpagina.
tja, vooral op papier voorlopig.
over een tweetal jaar pas leverbaar.
8 jaar na Tesla.
maar over een vijftal jaar krijgen we een mooi EV-landschap, hoop ik toch.
.Niets verassends overigens
Dat met die ‘geoptimaliseerde’ Cw waardes is toch standaard? Afplakken van naden, verwijderen van ruitewissers en spiegels, etc.?.
Toch wel, voor mij althans nieuw. Cw waarde 0.29 van de i-Pace zou nog zonder de spiegels zijn.
En dat de i-Pace in de tests tot nu toe slechts tot max 83kW kan laden komt vanwege de limitering tot 200A.
Dat is dus volgens de CCS1 specificatie. Sneller lader gaat slechts volgens de CCS2 specs.
Hij kan zich leuk boos maken trouwens.
Ik dacht hem te horen zeggen dat de .24 van Tesla wel met spiegels is gemeten (maar ik heb het met èèn oor geluisterd)Dat met die ‘geoptimaliseerde’ Cw waardes is toch standaard? Afplakken van naden, verwijderen van ruitewissers en spiegels, etc.?
Het verbaast me dat de Golf zo efficient is. Schijnbaar snappen ze bij VAG toch hoe het werkt.Vergelijkende range-test uit Spanje, met volgende wagens:MS, MX, ioniq, Soul, Leaf, i3, e-golf, Zoe, I-Pace, Ampera-e.
Opmerkelijk zijn toch
Voor winterverbruik zou de I-pace wat kunnen opschuiven in de ranking dankzij de heatpump voor verwarming.
- opnieuw de bevestiging van het zeer lage verbruik, de hoge efficiëntie van de Koreaanse modellen.
- het hoge verbruik van de I-pace
Ze vinden het zelf ook opmerkelijk: "Moreover, there are some strange things in the test results, such as the efficiency figures for the Volkswagen e-Golf"Het verbaast me dat de Golf zo efficient is. Schijnbaar snappen ze bij VAG toch hoe het werkt.
Ben benieuwd hoe de berekening heeft plaatsgevonden. Ik krijg de waardes er zo niet uit. Iemand insights?Het verbaast me dat de Golf zo efficient is. Schijnbaar snappen ze bij VAG toch hoe het werkt.