De I-Pace is een leuke auto voor erbij, wel wat prijzig.
Mijn ervaring is dat 3kW doorgaans prima gaat, 15km/uur.
Maar1: Indien nodig kan ik aan de overkant laden met 11kW, 50km/uur. Dit kan met een een iPace niet. Mocht je leeg zijn en binnen een uur weg moeten dan is een alternatief noodzakelijk.
Maar2: Welke kant ik ook op ga, na 40/50km kom ik langs een SuC. Daar is laden met 120kW goed geregeld. Met een iPace zou her en der 80kW haalbaar zijn.
Maar3: Rij ik naar Berlijn, Rome of Barcelona dan kan ik overal terecht op 120kW. Na 20 tot 40 minuten weer op weg. Met een iPace is zelfs 80kW al snel 40 tot 60 minuten. En dan maar hopen dat ze er zijn.
Kortom, de 1 fase lader is een draak, de CCS optie een mooi toekomst perspectief.
Overigens, de Laadpaal optie van maar1 slechts 2 keer gebruikt.
Dit is wel een ramp.Enkel het laden zou thuis 2x langer duren dan op 3x16A begrijp ik. Maar zon ramp is dit niet toch? Fastned zou hem sneller vol kunnen gooien.
Mijn ervaring is dat 3kW doorgaans prima gaat, 15km/uur.
Maar1: Indien nodig kan ik aan de overkant laden met 11kW, 50km/uur. Dit kan met een een iPace niet. Mocht je leeg zijn en binnen een uur weg moeten dan is een alternatief noodzakelijk.
Maar2: Welke kant ik ook op ga, na 40/50km kom ik langs een SuC. Daar is laden met 120kW goed geregeld. Met een iPace zou her en der 80kW haalbaar zijn.
Maar3: Rij ik naar Berlijn, Rome of Barcelona dan kan ik overal terecht op 120kW. Na 20 tot 40 minuten weer op weg. Met een iPace is zelfs 80kW al snel 40 tot 60 minuten. En dan maar hopen dat ze er zijn.
Kortom, de 1 fase lader is een draak, de CCS optie een mooi toekomst perspectief.
Overigens, de Laadpaal optie van maar1 slechts 2 keer gebruikt.