You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft in elk geval een complete controller op zijn schoot. Zelfs het 'stuurtje' linksboven is goed in beeld. Ze hebben het allemaal slim gemonteerd.
Dit klinkt als het ongeloof wat we nog regelmatig zien van een ICE-rijder ten opzichte van elektrisch rijden. Tesla is niet de enige die in staat is een auto te bouwen die autonoom kan rijden. Ze lopen tegen dezelfde problemen aan als Tesla. Regelgeving, waarin het nog niet is toegestaan om volledig autonoom te rijden en de techniek die nog niet volledig uitontwikkeld is.Hij heeft in elk geval een complete controller op zijn schoot. Zelfs het 'stuurtje' linksboven is goed in beeld. Ze hebben het allemaal slim gemonteerd.
Dit klinkt als het ongeloof wat we nog regelmatig zien van een ICE-rijder ten opzichte van elektrisch rijden. Tesla is niet de enige die in staat is een auto te bouwen die autonoom kan rijden. Ze lopen tegen dezelfde problemen aan als Tesla. Regelgeving, waarin het nog niet is toegestaan om volledig autonoom te rijden en de techniek die nog niet volledig uitontwikkeld is.
Ben het wel met je eens dat Tesla minstens zo ver, zo niet verder is. Deze Renault is nog maar concept en wij rijden al deels autonoom rond.
Het lijkt alles bij elkaar alsof ze nog geen idee hebben wat het gaat worden maar in ieder geval willen voorkomen dat men nu voor Tesla kiest.. Ik geloof niets van die 500km, 350kW.. Kan ook nergens vinden wanneer die auto echt op de weg komt ..
Dit klinkt als het ongeloof wat we nog regelmatig zien van een ICE-rijder ten opzichte van elektrisch rijden. Tesla is niet de enige die in staat is een auto te bouwen die autonoom kan rijden.
In het filmpje met de autonome Renault wordt gesproken over 5 “antennae” langs de snelweg. Dit stukje begreep ik niet helemaal goed. Zijn er zendmasten / bakens nodig om deze auto zelfstandig te laten rijden? Dit verklaart wel waarom de bestuurder na het verlaten van de snelweg weer zelf moet sturen.
Een systeem waarbij bakens / antennes langs de weg vereist zijn lijkt me een zeer lange route. Voordat dit overal beschikbaar is....
Maar misschien heb ik het niet goed begrepen in dit filmpje. Wie wel?
Je hebt het goed begrepen. Daarom is het een leuk filmpje maar (helaas) niets meer dan dat. Tesla’s aanpak is echt veel beter door het systeem te leren hoe het situaties kan herkennen en vervolgens kan bepalen hoe het moet reageren. Ben je ook niet afhankelijk van veranderingen in rijbanen, obstakels etc.
Idd al die nieuwe EV's die nu in een eindeloze stroom door de bestaande auto industrie gebracht worden hebben een erg hoog whishfull thinking gehalte... Misschien dat de inmiddels tot ....EV enthousiastelingen bekeerde BMW's, Porsche's etc etc van deze wereld... ondertussen ook echt in een heel rap tempo de vereiste bijbehorende snellaadinfrastructuur op het niveau van Tesla aan kunnen leggen. Het valt natuurlijk ook niet mee je eigen kip met je eigen gouden eieren te moeten slachten...het keyword in het artikel : "zal".
Al vijf jaar "zal" ... Ik zou nu toch graag eens 'heeft" gaan lezen.
zoals in :
Intussen heeft Tesla in 2017 100.000 auto's geleverd.
Wow!! Link naar een fraaie website, maar jammer genoeg geen echte informatie erop te vinden. Met andere woorden "vapourware" ?