Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Je kan ook via bluetooth van je telefoon afspelen.

Of zoeken naar Abba en een album van Abba opzetten.
Bluetooth is nog erger want je hebt dan geen controls op je scherm, dan moet je alles via je telefoon doen, en dat mag niet.
Album van ABBA, en wat doet hij daarna? En waarom wil ik alleen dat album horen? En misschien doe ik het verkeerd, maar als ik op "ABBA" klik en het tweede nummer is niet van ABBA, wat heb ik dan geselekteerd?
Goed, of ik begrijp spotify niet, maar ik vind het echt 3x niks. Ja, leuk dat je alle populaire muziek erop hebt (ik heb muziek die ik niet op spotify kan vinden), maar ik heb er zo'n verschikkelijke hekel aan dat iemand anders voor mij gaat zitten bepalen wat ik moet luisteren. Daarom vind ik spotify niks.
 
Ik luister niet naar populaire muziek, en mijn Spotify profiel weet er inmiddels van en er komt niks populairs uit. Ik 'volg' mijn favoriete artiesten, kies per artiest naar een album dat ik wil luisteren en luister dan het hele album en dan schakelt ie over naar de "radio" van die artiest, waarbij Spotify zelf een playlist samenstelt met muziek die lijkt op het album dat je geluisterd hebt, en dat zit erg goed in lijn.

En als ik dat dan beu ben, kies ik een ander album van een andere artiest, of ergens een door de artiest gemaakte playlist.

En ik heb ook mijn eigen playlists, en de playlist van alle tracks die ik "geliked" heb.

Ik heb ook Apple Music, en daar van hetzelfde. En daar zitten via iTunes Match zelfs tracks in die niet eens in het aanbod van Apple Music en Spotify zitten, zoals bootlegs van concerten.

Ik vrees PEBKAC in jouw geval.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Ondertussen, bij de Tesla-killers...

[pic]
Deze had minder geluk:
mache.png
 
Vandaag samen met mijn eega even bij Volvo op de koffie geweest voor de EX30. Leuke wagen, laadpoort aan de goede kant, niet al te groot, goed zittende stoelen, centrale scherm wat vrij intuïtief werkt. Qua bereik komt ie ongeveer even ver als onze MX 100D. Denk dat we een winnaar hebben voor hare majesteit. (prima koffie trouwens)

Zelf zag ik dat Mini een SE variant heeft binnen hun electrisch wagenaanbod. Die heeft een iets grotere accu (iets van 50-52 kWh) dan de standaard elektrische Mini (ongeveer30kwh). Maakt het qua range ook weer wat aantrekkelijker. Woensdag eens kijken hoe de koffie bij BMW/Mini is.
 
Vreemd, ik ken iemand die na het bezoeken van Volvo ook een EX30 wou, tot ie bij Tesla naar de Model 3 keek en goedkoper af was, met meer binnenruimte en meer rijbereik.

Wat maakt dat je toch voor de EX30 kiest?
Omdat we geen Tesla willen.
Tsja, prijs zegt ook niet alles heh. En met zo’n figuur als Musk is het altijd maar afvragen of de prijs van vandaag ook de prijs van morgen is.
Binnenruimte is voor ons niet zo belangrijk, geen koters. Mijn teerbeminde zou alleen misschien wat betere keuzes moeten maken qua bagage voor als we met de auto op vakantie gaan. Daarnaast kan de achterbank plat.
Rijbereik is denk ik wel vrij subjectief. Volgens mij heeft de EX30 een hogere range dan mijn huidige 2017 MX 100D nieuw.
Ohja, de wat hogere instap en zit in de EX30 wordt door hare majesteit als prettig ervaren.

De nieuwe Polestar 2 zou nog een optie zijn. Zag daar ook een leuke review van onze Noorse vriend Bjørn.
 
Omdat we geen Tesla willen.
Tsja, prijs zegt ook niet alles heh. En met zo’n figuur als Musk is het altijd maar afvragen of de prijs van vandaag ook de prijs van morgen is.
Binnenruimte is voor ons niet zo belangrijk, geen koters. Mijn teerbeminde zou alleen misschien wat betere keuzes moeten maken qua bagage voor als we met de auto op vakantie gaan. Daarnaast kan de achterbank plat.
Rijbereik is denk ik wel vrij subjectief. Volgens mij heeft de EX30 een hogere range dan mijn huidige 2017 MX 100D nieuw.
Ohja, de wat hogere instap en zit in de EX30 wordt door hare majesteit als prettig ervaren.

De nieuwe Polestar 2 zou nog een optie zijn. Zag daar ook een leuke review van onze Noorse vriend Bjørn.
Absoluut niet rot bedoeld maar waarom deze info allemaal hier posten?
Ik respecteer je keuze maar alles wat ik lees is "onsamenhangend" en brengt jou en andere bezoekers van dit Tesla forum toch niet echt verder???
 
Tesla blijkt een merk te zijn dat een hoop haters aantrekt die op een Tesla forum willen posten waarom ze niet (meer) voor Tesla kiezen. Vermoedelijk zodat ze zichzelf beter kunnen voelen?

En uit eigen ervaring: iedereen die een Polestar 2 kiest boven een Tesla Model 3 spoort niet. Da's gewoon op geen enkel niveau een logische keuze.

En als je wakker ligt om de foute ideeën van ome Elon: Geely verkoopt geweldig goed in Rusland en China. Is ook een keuze natuurlijk.
 
Absoluut niet rot bedoeld maar waarom deze info allemaal hier posten?
Ik respecteer je keuze maar alles wat ik lees is "onsamenhangend" en brengt jou en andere bezoekers van dit Tesla forum toch niet echt verder???
Geef aan wat andere merken doen vanuit een eigen ervaring. (niet van iemand die ik uit de derde lijn ken)
Dat moet blijkbaar worden verantwoord, dus vandaar de extra overbodige info.
 
Tesla blijkt een merk te zijn dat een hoop haters aantrekt die op een Tesla forum willen posten waarom ze niet (meer) voor Tesla kiezen. Vermoedelijk zodat ze zichzelf beter kunnen voelen?

En uit eigen ervaring: iedereen die een Polestar 2 kiest boven een Tesla Model 3 spoort niet. Da's gewoon op geen enkel niveau een logische keuze.

En als je wakker ligt om de foute ideeën van ome Elon: Geely verkoopt geweldig goed in Rusland en China. Is ook een keuze natuurlijk.
Nu maak je het wel groter dan het is. Haat niet naar Tesla. De Russen rijden ook nog steeds nieuwe Porsches en Mercedessen. Daar ligt ook niemand wakker van. Volgens mij doet Tesla het ook best aardig in China.
 
  • Like
Reactions: Enzo63