fivari
Maker van de Fivari-charger
Ongelooflijk wat die allemaal aan modellen lanceren. Er zijn nu ook de polestar 3 en 4 en dan ook de Zeekr- modellen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vergelijk het productgamma van een europese autobouwer eens tussen nu en 25 jaar geleden.Ongelooflijk wat die allemaal aan modellen lanceren. Er zijn nu ook de polestar 3 en 4 en dan ook de Zeekr- modellen.
En voor dit forum: vergelijk dat eens met Tesla en je weet waar de uitdaging voor Tesla ligt.Vergelijk het productgamma van een europese autobouwer eens tussen nu en 25 jaar geleden.
VW had toen de Polo, Golf, Jetta, Passat en de Bus (die eigenlijk bij de bedrijfsvoertuigen hoorde). Ga nu eens kijken….
Audi had de 50, 80, 100, 200 en de quattro.
VW had toen de Polo, Golf, Jetta, Passat en de Bus (die eigenlijk bij de bedrijfsvoertuigen hoorde). Ga nu eens kijken….
Audi had de 50, 80, 100, 200 en de quattro.
En voor dit forum: vergelijk dat eens met Tesla en je weet waar de uitdaging voor de andere merken ligt. (Winstgevendheid lijkt me voor een bedrijf belangrijker dan in een niche markt een paar eurotjes verdienen, dus daarom steeds straks eerst de focus op een kleinere tesla).En voor dit forum: vergelijk dat eens met Tesla en je weet waar de uitdaging voor Tesla ligt
Ik hoop van harte dat t ze lukt om een kleinere en vooral goedkopere Tesla neer te zetten waar nog een fatsoenlijke winstmarge op zit. Dat zou de transitie weer n mooie boost kunnen geven.En voor dit forum: vergelijk dat eens met Tesla en je weet waar de uitdaging voor de andere merken ligt. (Winstgevendheid lijkt me voor een bedrijf belangrijker dan in een niche markt een paar eurotjes verdienen, dus daarom steeds straks eerst de focus op een kleinere tesla).
Dat gaat ook gebeuren. Tesla kan dat deel van de markt gewoon niet laten liggen.Ik hoop van harte dat t ze lukt om een kleinere en vooral goedkopere Tesla neer te zetten waar nog een fatsoenlijke winstmarge op zit. Dat zou de transitie weer n mooie boost kunnen geven.
Dat gaat ook gebeuren. Tesla kan dat deel van de markt gewoon niet laten liggen.
Zolang ze uitverkocht zijn, zal er geen haast bij zijn. Marges zijn veel kleiner.Dat gaat ook gebeuren. Tesla kan dat deel van de markt gewoon niet laten liggen.
Maar Tesla is niet meer 'uitverkocht'.Zolang ze uitverkocht zijn, zal er geen haast bij zijn. Marges zijn veel kleiner.
Ontwikkel, elektronica-, software-, veel onderdelen-, montage- en verkoopkosten zijn hetzelfde. Alleen zijn sommige onderdelen wat kleiner. Verkoopprijs is in verhouding veel minder dan wat hij minder kost aan kostprijs.
Toevallig zit er bij de SuC Tilburg een Nio swap station, ik heb er ooit 1x een auto (taxi) zien swappen.Deze test al besproken hier? Een leuke gimmick dat accu swappen, geboren uit nood omdat die Nio dramatisch inefficiënt is. Geen serieuze concurrentie voor snelladen met een efficiënte EV. En dan laat ik de prijs nog buiten beschouwing.
Dat zie ik niet gebeuren in onze ikke maatschappij.Dat zou totale overkill zijn om elke parkeerplaats uit te rusten...
Als de gemiddelde auto amper 200-300km per week rijdt volstaat per auto 5 uur laadpaaltijd gemiddeld per week.
Dus je hebt dat nooit nodig, wel een goede 'kleeftarief' zodat die plekken regelmatig terug vrij komen.
Als de mensen die om 17h thuis komen na een uur of 3 volgeladen zijn en hun auto dan verplaatsen, dan kunnen latere werkers makkelijk die nacht ook nog volgeladen geraken.
Dat is zo opgelost met idle fees van zodra de batterij vol is.Dat zie ik niet gebeuren in onze ikke maatschappij.
Daar gaat op gespeeld worden. Je verlaagd de laadsnelheid in je auto zodat hij pas de volgende ochtend klaar is.Dat is zo opgelost met idle fees van zodra de batterij vol is.
En omschakeling kost een paar maand. Als ze geen omzetverlies willen moeten ze die met stock kunnen overbruggen.Maar Tesla is niet meer 'uitverkocht'.
Dat gaat tegen de deelwagen filosofie in. Doel is om je settings te bewaren op je profiel. Niet op de wagen.manueel bediende zetels en stuur
Dat is net de trick om met robots te kunnen produceren. Doordat het dak gedurende bijna gans het proces open blijft, blijft alles binnenin bereikbaar voor robots.geen glazen dak
Heel wat laadpalen in het buitenland hebben gelijkaardige fees na bv 4 uren connectie/laden. Voor dergelijke laadpaalklevers is er ook een oplossingDaar gaat op gespeeld worden. Je verlaagd de laadsnelheid in je auto zodat hij pas de volgende ochtend klaar is.
Dat is net de trick om met robots te kunnen produceren. Doordat het dak gedurende bijna gans het proces open blijft, blijft alles binnenin bereikbaar voor robots
De prijs die je per maand moet betalen is wel een puntje vind ik. Daarnaast vind ik het interieur van de Nio niet zo best. De middenconsole is knap dik waardoor je met je knie er tegenaan gaat.Deze test al besproken hier? Een leuke gimmick dat accu swappen, geboren uit nood omdat die Nio dramatisch inefficiënt is. Geen serieuze concurrentie voor snelladen met een efficiënte EV. En dan laat ik de prijs nog buiten beschouwing.