Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Net even getest, hij werkt ook met Cuphead.

En het werkt ook met multiplayer dat player 1 via het stuur gaat en player 2 via de controller. Maar denk dat ik nog een 2e controller erbij haal om de banden te sparen.

Ik heb de auto in het grind & gras geplaatst om banden/stuurinrichting te sparen. Wel oppassen als je lang speelt -> de auto graaft zichzelf in :). Ik begreep direct waarom de versie met Dual Motor (4WD) in assortiment zit ;)
 
  • Funny
Reactions: FrugalFrank
Ik heb bij evChargeking het volgende setje gekocht:
Tesla knop retrofit kit - evChargeking

Controleer van te voren goed of en hoe je de losse knop kwijt kan in je stekker. Zie daarvoor de 1e en 2e foto. Bij mij ging dat echt niet passen en heb het setje retour gestuurd.

Na overleg met hun zijn we tot een andere oplossing gekomen. Ik heb een DUOSIDA stekker waarvan zij ook gebruik maken met hun complete stekker. Hij heeft mij alleen de 2 blauwe schalen, de knop zelf en 2 extra schroefjes verstuurd. Dit setje komt binnenkort online en is veel simpeler. Je knipt de weerstand weg in de huidige stekker, soldeert de 2 draden aan de nieuwe knop (met krimpkous uiteraard) en dichtschroeven. Dit nieuwe setje zal zo'n €60,- gaan kosten. Dat is een stuk goedkoper dan een compleet nieuwe stekker. Wel moet je opletten of je dus een DUOSIDA stekker hebt en hoeveel Ampere i.v.m. de dikte van de wartel.

Met deze stekker kan ik nu het laadklepje openen en de stekker ontgrendelen. En het ging ons vooral om dat laatste. Een nieuwe stekker vonden we te duur, dus dan is dit een prima tussenoplosing.
 

Attachments

  • 20191009_173534.jpg
    20191009_173534.jpg
    315.6 KB · Views: 87
  • 20191009_173556.jpg
    20191009_173556.jpg
    229.6 KB · Views: 67
  • 20191017_172041.jpg
    20191017_172041.jpg
    295.7 KB · Views: 66
  • 20191017_173222.jpg
    20191017_173222.jpg
    441.8 KB · Views: 67
  • 20191017_174236.jpg
    20191017_174236.jpg
    329.1 KB · Views: 62
  • Informative
Reactions: Dan84 and PaulusdB
Ik heb de auto in het grind & gras geplaatst om banden/stuurinrichting te sparen. Wel oppassen als je lang speelt -> de auto graaft zichzelf in :). Ik begreep direct waarom de versie met Dual Motor (4WD) in assortiment zit ;)
Voor even is het leuk, maar op de lange termijn lijkt me dit niet echt bevorderlijk voor de stuurinrichting. "Vroeger" heb ik nog geleerd bij voorkeur te rijden met de auto als je het stuur draait. Als je met zo'n zware auto in stilstand dank zij de flinke bekrachtiging continue stevig de wielen verdraaid belast je volgens mij de fusees, ophanging en uitlijning best wel. Moet je het stuur eens proberen te draaien als ie uit staat en niet in game-modus, dat is écht zwaar!
 
  • Like
Reactions: Zorba
Deze versie is wel iets anders waardoor je sneller kan laden maar als je deze dan gewoon vooraan insteekt dan heeft het geen nut om deze te kopen als de gewone inderdaad maar de helft kost.

Ik twijfel nog om de deur seals te kopen. Zijn er nog meer ervaringen van jullie? Is het de moeite voor geluid of niet?
Ik heb het gedaan en vind het achteraf weggegooid geld. Geen verschil in geluid te horen.