SpaceWagon
Member
En niet te vergeten: zwarte wieldoppen via AliExpress !Extra spoilers (waarom begot?), gefumeerde lichten, spatlappen, verlagen, andere wielen, wielschijven, metal pedals, interieur wrappen…
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En niet te vergeten: zwarte wieldoppen via AliExpress !Extra spoilers (waarom begot?), gefumeerde lichten, spatlappen, verlagen, andere wielen, wielschijven, metal pedals, interieur wrappen…
eerlijk, vind ik de enige esthetische meerwaarde, de standaard 19 inch wieldoppen op de Y zijn gewoon lelijkEn niet te vergeten: zwarte wieldoppen via AliExpress !
Dat je ze overal ziet, is juist een voordeel. De mensch heeft nogal de neiging om zich te gedragen als kuddedier. Toen ik nog jong was, kozen we bijna allemaal voor een golf als leasert, en bij de start van een gezin voor een Volvo of BMW. Tesla lijkt binnen een decennium doorgegroeid te zijn naar main stream. En dat is echt niet alleen vanwege bijtellingsregels.En dan komt het ‘remmende voorsprong’ effect.
We zien nu al opmerkingen komen, met ‘je ziet ze overal’.
Tesla rijders beginnen grijze muizen te worden die (terecht weliswaar) kiezen voor de gemakkelijkste weg zonder inbreng van enige creativiteit. Gewoon voor de beste prijs kwaliteit. Ik vind dat perfect, maar velen die zo veel geld uitgeven niet.
De tuning en wrapping markt bloeit. Dat merken we hier ook. Om zo de wagen toch maar enigszins uniek te maken.
Extra spoilers (waarom begot?), gefumeerde lichten, spatlappen, verlagen, andere wielen, wielschijven, metal pedals, interieur wrappen…
Ik wil zo gemakkelijk, comfortabel veilig en milieuvriendelijk mogelijk van A naar B voor de beste prijs. Mijn MY is daar perfect voor af fabriek.
heeft in mijn opinie weinig te maken met kuddegedrag, e krijgt momenteel veel waar voor uw geld bij Tesla in het 40k-50k segment. Als je het gewoon objectief bekijkt dan is een 3 of Y gewoon veel auto voor die prijs vergeleken met andere merken. Bij tesla moet je ook geen jaar wachten op uw auto, zal ook een rol spelen, belachelijke leveringstermijnen bij andere merken voor bepaalde modellen.Dat je ze overal ziet, is juist een voordeel. De mensch heeft nogal de neiging om zich te gedragen als kuddedier. Toen ik nog jong was, kozen we bijna allemaal voor een golf als leasert, en bij de start van een gezin voor een Volvo of BMW. Tesla lijkt binnen een decennium doorgegroeid te zijn naar main stream. En dat is echt niet alleen vanwege bijtellingsregels.
Mooie ontwikkeling. Over 2 jaar mag ik weer kiezen en een echte keuze is er niet meer als dit zo blijft (de Ioniq6 vind ik wel erg mooi uitzien). Wel zuur voor de eigenaren. Hoe mooi het ook is, ik geloof niet dat de marketing manager van Tesla op Harvard heeft gezeten.
Inderdaad, ik denk nu niet dat Harvard nog de plek is waar je vernieuwende marketing kan studeren. Da's nu op de werkvloer, bij Apple in een klassiekere vorm en bij Tesla in een moderne vorm.Binnen een paar jaar wordt op Harvard gedoceerd wat Tesla nu doet en de afgelopen jaren heeft gedaan.
Idd.. meestal houd ik m’n auto’s ook niet zo lang en nu zit ik er soort aan vast. Mogelijk m’n laatste Tesla.Mooi is dat ! 10k extra afgeschreven in 7 maanden.
Besef je dat alle auto's (dus niet alleen Tesla's) minder waard zijn geworden na de prijsverlaging?Idd.. meestal houd ik m’n auto’s ook niet zo lang en nu zit ik er soort aan vast. Mogelijk m’n laatste Tesla.
Zeker en vast. Hoe het niet moet, namelijk bestaande klanten van je ontvreemden.Binnen een paar jaar wordt op Harvard gedoceerd wat Tesla nu doet en de afgelopen jaren heeft gedaan.
Maar zwart… (!) die hype ontgaat me volledig. Maar goed, smaken verschillen. Blijkbaar .eerlijk, vind ik de enige esthetische meerwaarde, de standaard 19 inch wieldoppen op de Y zijn gewoon lelijk
Beter nog. Tesla doet niet aan marketing. Er zit geen marketing-manager-loon in de kostprijs.ik geloof niet dat de marketing manager van Tesla op Harvard heeft gezeten.
Beter nog. Tesla doet niet aan marketing. Er zit geen marketing-manager-loon in de kostprijs.
En dat is voor het grote plaatje een zeer positieve ontwikkeling. En een die ook niet echt mag verbazen lijkt me in dit stadium van opschalen.Besef je dat alle auto's (dus niet alleen Tesla's) minder waard zijn geworden na de prijsverlaging?
Misschien moet ik voor jou iets duidelijker zijn. Ik bedoelde.. elektrische auto’s. Jouw voorbeeld is voornamelijk een prijsoorlog tussen de elektrische auto’s van diverse fabrikanten. Op mijn benzine auto ben ik geen 10k lichter in 7 maanden.Besef je dat alle auto's (dus niet alleen Tesla's) minder waard zijn geworden na de prijsverlaging?
Of moet dat nog indalen?
Misschien moet ik voor jou iets duidelijker zijn. Ik bedoelde.. elektrische auto’s. Jouw voorbeeld is voornamelijk een prijsoorlog tussen de elektrische auto’s van diverse fabrikanten. Op mijn benzine auto ben ik geen 10k lichter in 7 maanden.
Mond tot mond reclame. Of toch de 21e eeuw versie ervan.Hmm, de ‘not a crash test’ CyberTruck video had alleen op Twitter al 75 miljoen views.
Hoe noemen we dat dan?