You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja die heb ik ts 850 p fr860 is opvolger 850.
850p is bedoeld voor krachtiger voertuigen. Dus de beste keuze. Dan de 860, dan de 850.
Ik heb 4 Borbet Y Titan velgen, slotmoeren, TPMS sensoren en Nokian WR A4 gekocht voor < € 1400.
www.velgenland.nl
Continental TS860S is opvolger van 850P. Beide zeer goed, verkrijgbaarheid kan een probleempje zijn. Dus als je een van deze kan krijgen: go for it!860 is opvolger 850.
850p is bedoeld voor krachtiger voertuigen. Dus de beste keuze. Dan de 860, dan de 850.
860S gaat inderdaad lastig worden, 850P lukt wel. Twijfel wel nog over load index - 94 en 98 mogen beide, 98 heb je natuurlijk wat meer marge maar de 94 is beter in de regen... (op de standaard 18 inch velg)Continental TS860S is opvolger van 850P. Beide zeer goed, verkrijgbaarheid kan een probleempje zijn. Dus als je een van deze kan krijgen: go for it!
860S is beter op droog en slechter op nat t.o.v. 850P, maar wel sportiever.
Voorkeur dus eerst 860S, dan 850P, dan 860 en dan 850.
Alles is stiller dan Michelin Pilot 4/sportJa die heb ik ts 850 p fr
P.s. Op 18” en met aero’s lijken ze na een paar dagen rijden stiller en zuiniger dan de Michelin pilot 4 zomerbanden
Continental TS860S is opvolger van 850P. Beide zeer goed, verkrijgbaarheid kan een probleempje zijn. Dus als je een van deze kan krijgen: go for it!
860S is beter op droog en slechter op nat t.o.v. 850P, maar wel sportiever.
Voorkeur dus eerst 860S, dan 850P, dan 860 en dan 850.
Als je op wintersport wilt raad ik je aan om voor een set op 19" velgen te gaan omdat voor 20" weinig en alleen dure mogelijkheden zijn voor sneeuwkettingen.
Dit soort schuim is toegepast.
Merfocell PU | Absorptie
voor het aanbrengen eerst voorgelijmd met contactlijm. Dit om loskomen te verhinderen.
Bas. Sorry dat ik even doorzeur. Ik ben echt geinteresseerd om ook foam in mijn nieuwe winterbanden (Continetal) te plakken, maar ik zie op het Amerikaanse deel van het forum, iemand die het niet gelukt is omdat de foam steeds los liet. Terwijl jij er nogal losjes over doet en blijkbaar een goede ervaring hebt. Maar ik kan me herinneren dat jij het (na wat aandringen) door je bandenboer hebt laten doen, klopt dat?Daarom zou ik alleen lijm gebruiken die bijvoorbeeld voor EDPM dakbedekking toegepast wordt. Dit gaat 50 jaar mee en mag dus geen negatieve invloed hebben op het rubber. Hiermee maak je de hechtlaag en isoleer je gelijk het rubber.
Het is inderdaad geen zwart-wit en hangt af van welke eigenschappen voor jou het belangrijkst zijn. Mogelijk dat er ook nog kleine verschillen zijn tussen de maten (18" vs. 20").Klopt, echter er is een reden dat ik voor de M3 de 860S niet hoger inschat: 1. Alleen in 94 load index verkrijgbaar in 235/45/18 en hogere rolweerstand (E label ipv C label).
Load index kun je nog overheen kijken, maar range vind ik zeker voor naar de wintersport wel iets om rekening mee te houden.
Maar goed, dat is ook maar een mening.
Heb de bron niet meer voor je maar las ergens dat 6% verschil in rolweerstand band, gemiddeld 1% uitmaakt op je totale verbruik.Vraag mij af voor de wintersport hoeveel rolweerstand range beïnvloed en hoeveel langzamer je moet rijden om te compenseren, bv is dit gemiddeld 3 of 10 km/u.
Weet iemand een adres wa
Heb de bron niet meer voor je maar las ergens dat 6% verschil in rolweerstand band, gemiddeld 1% uitmaakt op je totale verbruik.
Dan zou ik er geen grijze haren van krijgen. Even bierviltje erbij gepakt.
Ik rij 30.000 km per jaar. Stel dat ik daarvoor 6000 KWh verbruik die ik inkoop (laad aan huis) tegen 22 eurocent.
Dan kost me dat 13,2 euro per jaar meer. Grip,, geluid en performance zijn volgens mij dan belangrijkere factoren om naar te kijken.
dat begrijp ik niet helemaal.... ook op wintersport is 1% niks, kan je 363 km rijden ipv 360 ofzoiets ;-)Precies de reden dat het mij in de zomer geen donder uitmaakt, maar in de winter vind ik range wel van belang. Maar goed, ik ga ook meerdere keren, dus mijn situatie is niet standaard.