Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
De Kentucky is nu dan ook echt los van de kust en onderweg naar Europa! Ik mocht vanmorgen door een omleiding i.p.v. de A58 aan de andere kant om Tilburg heen vanuit Breda naar huis. Kwam mooi langs de Tesla fabriek. Beetje jammer dat ik geen reden had om te stoppen. Over een ong een maandje wel...

07190F03-68C1-4306-9BD2-5002EF7B6A3B.jpeg


Heb ondertussen wel trouwens al een paar accessoires gekocht om me zoet te houden...
 
De Kentucky is nu dan ook echt los van de kust en onderweg naar Europa! Ik mocht vanmorgen door een omleiding i.p.v. de A58 aan de andere kant om Tilburg heen vanuit Breda naar huis. Kwam mooi langs de Tesla fabriek. Beetje jammer dat ik geen reden had om te stoppen. Over een ong een maandje wel...

View attachment 304210

Heb ondertussen wel trouwens al een paar accessoires gekocht om me zoet te houden...
Deed ik ook, heb je toch het gevoel dat je er echt mee bezig bent:D
 
  • Like
Reactions: MarcelMaas
Ik niet begrijp. Hij doet het toch?

Snelheid 39.78 km/h

Status en koers zijn onbekend omdat SailWX die informatie niet doorgeeft. Uit mijn hoofd zit sateliiet op de Iowa (die krijgt dus meer updates). Maar de kentucky is dus gewoon onderweg!
Aha ok, gister zag ik nog de rode lijn maar nu niet meer maar dat zal dan inderdaad wel met de satelliet verbinding te maken hebben.

Sorry voor het storen ;)
 
Als de rode lijn ontbreekt dan is er geen AIS bestemming bekend. Ook dat maakt SailWX niet bekend :)

Dit lost zichzelf allemaal op zodra 't scheepje weer binnen T-AIS ontvangst is. Dan update hij ook weer vaker z'n positie.

Ik zal straks als ik weer op 'm'n plek zit eens kijken of de satelliet alweer op ander bootje kan
 
  • Like
Reactions: SnipSnsp
Als de rode lijn ontbreekt dan is er geen AIS bestemming bekend. Ook dat maakt SailWX niet bekend :)

Dit lost zichzelf allemaal op zodra 't scheepje weer binnen T-AIS ontvangst is. Dan update hij ook weer vaker z'n positie.

Ik zal straks als ik weer op 'm'n plek zit eens kijken of de satelliet alweer op ander bootje kan
Doe niet te veel moeite hoor ik ben hier al blij mee dat ik mijn tijd een beetje kan doden,
 
Mijn vrouw wilde vandaag opeen de (huidige) S mee om zoonlief van school te halen samen met dochterlief (4 mnd) - want anders kom je in zo’n bloedhete auto terrecht. Kan haar geen ongelijk geven maar ben bang dat ik de nieuwe S niet exclusief heb. Hopelijk komt snel de 3 naar NL zodat de 2e auto kan worden.
 
Heb em afgelopen zondag besteld. Keurig in m'n account mijn rijbewijs geupload etc.. Weekje bedenktijd om de kleur nog 3x van midnight silver naar deep blue en terug te veranderen. En dan? Krijg ik een VIN? Kan ik via het account volgen waar ie blijft? Ben het wachten eigenlijk nu wel zat;)
 
Heb em afgelopen zondag besteld. Keurig in m'n account mijn rijbewijs geupload etc.. Weekje bedenktijd om de kleur nog 3x van midnight silver naar deep blue en terug te veranderen. En dan? Krijg ik een VIN? Kan ik via het account volgen waar ie blijft? Ben het wachten eigenlijk nu wel zat;)
Je kunt er ook 1 uit de voorraad pakken, dan rij je net als ik al na 3 weken. En zelfs die duurden mij al te lang :)
 
Heb em afgelopen zondag besteld. Keurig in m'n account mijn rijbewijs geupload etc.. Weekje bedenktijd om de kleur nog 3x van midnight silver naar deep blue en terug te veranderen. En dan? Krijg ik een VIN? Kan ik via het account volgen waar ie blijft? Ben het wachten eigenlijk nu wel zat;)
Je kunt ook een voorraad auto pakken. Genoeg keus. Edit: al gemeld...