Yeb in het land van maas en waal is het nu ook afwachten.Komt binnen 20 meter vanzelf naar je toe.
Als dat niet toereikend is kun je het nog een keer herhalen. Alleen van toepassing bij de rechter auto
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yeb in het land van maas en waal is het nu ook afwachten.Komt binnen 20 meter vanzelf naar je toe.
Als dat niet toereikend is kun je het nog een keer herhalen. Alleen van toepassing bij de rechter auto
Heftig. Hoe heeft het kunnen gebeuren? Lijkt op uitglijder in de bocht.Ik vrees dat deze Model Y in Leidschendam total loss is. Iemand van hier?
View attachment 1009031
Geen idee. Ik was er niet bij. Het was vanochtend wel glad en je hebt daar een flauwe bocht naar links.Heftig. Hoe heeft het kunnen gebeuren? Lijkt op uitglijder in de bocht.
icoontje: zal er de komende dagen eens op letten, maar is me vorig jaar alvast niet opgevallen.Volgens mij sinds twee jaar bestaat het “icy weather” icoontje. Dit gaat branden bij lage temperaturen en geeft aan dat acceleratie en regeneratief remmen zijn aangepast aan gladheid. Voor die tijd liet ik overigens het stroompedaal wat rustiger omhoog komen en begon iets eerder met vertragen. Dat werkte ook.
Eventueel met die S3XY buttons eenvoudig in te stellen; 100-75-50-25%Regeneratief remmen is een nadeel bij gladheid en sneeuw. Heb ik vorige winter in Duitsland mogen ervaren. Los laten van de wattpedaal is het equivalent van in de remmen gaan en dat is ten stelligste af te raden op sneeuw. Zou leuk zijn als er een winter modus is of de mogelijkheid om regeneratief remmen in deze situatie/periode te verminderen.
Voor het eerst dat ik deze auto vies tegen kom
Klopt, gisteren nog meegemaakt in Duitsland, rij nochtans al 8 jaar met meestal one pedal. Ik verschrok ervan, mijn metgezellen werden lijkbleek.Regeneratief remmen is een nadeel bij gladheid en sneeuw. Heb ik vorige winter in Duitsland mogen ervaren. Los laten van de wattpedaal is het equivalent van in de remmen gaan en dat is ten stelligste af te raden op sneeuw. Zou leuk zijn als er een winter modus is of de mogelijkheid om regeneratief remmen in deze situatie/periode te verminderen.
Hier was de nummerplaat toch proper gemaakt.Voor het eerst dat ik deze auto vies tegen kom
Is dat ijs symbool niet gewoon dat de accu koud is en je daardoor niet de stroom kan gebruiken die er wel in zit?Volgens mij sinds twee jaar bestaat het “icy weather” icoontje. Dit gaat branden bij lage temperaturen en geeft aan dat acceleratie en regeneratief remmen zijn aangepast aan gladheid. Voor die tijd liet ik overigens het stroompedaal wat rustiger omhoog komen en begon iets eerder met vertragen. Dat werkte ook.
En alle andere bezoekers nu speculeren: zou hij hier echt zijn?Hier was de nummerplaat toch proper gemaakt.
View attachment 1010204
Deze middag zijn we met de ELONMUSK nummerplaat aan de kant gezet door "de polizei". Die even wouden controleren of de nummerplaat wel legaal was. 4 agenten rond de auto. Maar na controle leek voor hen alles in orde, en konden we verder naar de Giga Factory rijden.
View attachment 1010542View attachment 1010543