Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

APK

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand tips voor apk in de buurt van Breda?
de vorige garage gooide de frunk met een klap dicht en zette de steunen onder de draagarmen
Bij van abeelen laten doen. Doen alleen maar keuringen. Blijkt op verschillende plaatsen in Brabant te zitten. Je kunt zonder afspraak terecht of een slot boeken vooraf. Kosten zijn 39 euro en voor zware auto ‘s vragen ze nog een tientje extra. Maar snelle, vriendelijke en goede service. Kan er weer twee jaar tegen.
 
  • Helpful
Reactions: Maurice1
Bij van abeelen laten doen. Doen alleen maar keuringen. Blijkt op verschillende plaatsen in Brabant te zitten. Je kunt zonder afspraak terecht of een slot boeken vooraf. Kosten zijn 39 euro en voor zware auto ‘s vragen ze nog een tientje extra. Maar snelle, vriendelijke en goede service. Kan er weer twee jaar tegen.
Heb je al onderdelen moeten vervangen na de keuring?
 
Vorige week naar Belgische autokeuring en lichten waren afgekeurd...ze stonden veel te laag.
Naar auto5 gegaan en na 1 minuut lampen bijstellen en betalen. Terug naar keuring en goed voor een jaar :rolleyes:

Oh ja...die toffe peren van autokeuring heeft mijn passagier A-pillar trim eraf getrokken en gewoon los terug gelegd...vandaag deed ik voor eerste keer de passagiersdeur open en het trim hangt gewoon los 🤬
Alle plastiek clips zijn afgebroken
 
Vorige week naar Belgische autokeuring en lichten waren afgekeurd...ze stonden veel te laag.
Naar auto5 gegaan en na 1 minuut lampen bijstellen en betalen. Terug naar keuring en goed voor een jaar :rolleyes:

Oh ja...die toffe peren van autokeuring heeft mijn passagier A-pillar trim eraf getrokken en gewoon los terug gelegd...vandaag deed ik voor eerste keer de passagiersdeur open en het trim hangt gewoon los 🤬
Alle plastiek clips zijn afgebroken
Nu kosten die clips niet zo veel, maar is zeker niet netjes.
 
  • Like
Reactions: EddieW
Oh ja...die toffe peren van autokeuring heeft mijn passagier A-pillar trim eraf getrokken en gewoon los terug gelegd
Je hebt geluk gehad. Normaal wordt hij afgekeurd als het chassisnummer niet bereikbaar is. Je had dit zelf moeten doen. Best eens inlezen voor je naar de keuring gaat.
De clips zijn heel gevoelig. Toen ik mijn demowagen bij Tesla kocht, waren ze ook naar de keuring moeten gaan voor verkoop en viel de dorpelbescherming er ook af omdat de clips kapot waren. Zelfs Tesla heeft er dus problemen mee.
 
  • Informative
Reactions: EddieW
Je hebt geluk gehad. Normaal wordt hij afgekeurd als het chassisnummer niet bereikbaar is. Je had dit zelf moeten doen. Best eens inlezen voor je naar de keuring gaat.
De clips zijn heel gevoelig. Toen ik mijn demowagen bij Tesla kocht, waren ze ook naar de keuring moeten gaan voor verkoop en viel de dorpelbescherming er ook af omdat de clips kapot waren. Zelfs Tesla heeft er dus problemen mee.
Tip: Als je een Tesla ranger tegenkom, vraag een handjevol van die clips (pushpinnen). Mijn ervaring is dat ze daar niet moeilijk over doen.
 
  • Informative
Reactions: job-lek
Dat snap ik niet. Wanneer ik mijn auto van binnenuit op slot doe, dan mag het toch niet mogelijk zijn dat hij toch wordt opengemaakt?

De deur hoeft idd niet van buitenaf open te gaan als je er voor kiest om de deur op slot te doen.
Maar als je een ongeluk krijgt en de airbags etc. gaan af dan is het wel de bedoeling dat de deuren ontgrendeld kunnen worden door hulp(diensten).