Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Teslamate says that the moment the car goes asleep (and it does pretty quickly), it stops polling.
And how does it know that the car is awake again?
Yes, …by continuously polling it, maybe less frequent.
The car doesn’t push messages (to tell that it is awake and polling can start) it should be pulled to get its status.
At least, that was what I understood from the issues with the Jedlix app.
 
I tried Tezlab. Yes it should also not cause phantom drain but if using Tezlab caused phantom drain it was because off other apps. I changed my tesla passwort as the tezlab engineer said that might be better but still I lost 5-6% a night so I stopped using Tezlab.

Then his comment was that my X was unique. :D
 
Goedendag,

Is er iemand die onderstaand smartphone-matje ter verkoop wil aanbieden?

s-l1600.jpg


Dank voor jullie reactie!

Groet Marc
 
Goedendag,

Is er iemand die onderstaand smartphone-matje ter verkoop wil aanbieden?

View attachment 677544

Dank voor jullie reactie!

Groet Marc

Tip: koop een draadloze lader dan heb je naast een nieuw matje direct een reuze handige draadloze lader erbij ;)
Ik heb er nu ca. 100k opzitten met prima werkende lader van Ali voor ca. Euro 25,-- incl. verzendkosten
(ervan uit gaande dat je nog niet het allernieuwste model hebt incl. draadloze lader)
 
Tip: koop een draadloze lader dan heb je naast een nieuw matje direct een reuze handige draadloze lader erbij ;)
Ik heb er nu ca. 100k opzitten met prima werkende lader van Ali voor ca. Euro 25,-- incl. verzendkosten
(ervan uit gaande dat je nog niet het allernieuwste model hebt incl. draadloze lader)
Dat is juist het probleem. Ik heb een draadloze lader, maar nu een telefoon die niet draadloos kan laden. En het matje kan ik niet meer vinden... Dus als iemand er één overheeft omdat hij/zij een draadloze lader gebruikt... Ik houd me aanbevolen 😀
 
Dat is juist het probleem. Ik heb een draadloze lader, maar nu een telefoon die niet draadloos kan laden. En het matje kan ik niet meer vinden... Dus als iemand er één overheeft omdat hij/zij een draadloze lader gebruikt... Ik houd me aanbevolen 😀
Helder ;)
(en anders een hoesje kopen met geïntegreerde draadloze lader -> heb ik ook een paar manden gedaan)
 
Ben met verzekeraar in overleg of een kleine reparatie via hun partij moet of direct bij Tesla kan met de mobiele service. Verzekeraar wil graag kostenindicatie. Als ik het probleem al aanmeld bij Tesla via de app, krijg ik dan eerst een offerte of staat dan gelijk de afspraak?