Ja, daar is ze weer ;-) vandaag is de Tesla voor service naar Amsterdam geweest. Ik kan nu niet meer op Spotify … aanmelden via Tesla account lukt niet, ‘probeer het later’ geeft ie telkens aan, heb het een paar keer geprobeerd op verschillende tijden maar telkens dezelfde melding. Aanmelden op eigen spotify account (van zoon) lukt ook niet, hij blijft laden. Dit alles op 3G (heb wel verbinding, 4 streepjes). Spotify deed het eerder wel gewoon via 3G, ik denk gewoon via Tesla account. We hebben de Tesla overgenomen. We hebben wel premium connectivity, staat ook gewoon aan voor zover ik kan zien.
Navigatie doet ook raar, zie alleen een lijn en pijl, geen straten oid, wel op het kleine schermpje achter het stuur. Dwz ik zie daar straatnamen maar niet de straten zelf als jullie snappen wat ik bedoel.
Ik ga morgen maar met support bellen maar mss en jullie een idee hoe ik een en ander kan oplossen?
Spotify op de telefoon geeft aan dat hij afspeelt op de Tesla maar ik hoor niks via de speakers. Heb nog geen verbinding via WiFi kunnen maken voor bij huis kan ik niet met de auto komen en achter de tuin ziet hij ons netwerk niet. Morgen nog maar een keer proberen met achterdeur en tuinpoort open.
Wat ik ook apart vind: er kwam een melding dat er een update was ingepland afgelopen zaterdag nacht, maar de vrijdag daarvoor was die melding/planning opeens weg. Zoals ik net al schreef is het nog niet gelukt om met WiFi thuis te verbinden. Kan hij updaten op 3G? En hoe kan ik zien of hij nu wel of niet up to date is? Wat is de laatste update versie? Het gaat om een model S uit 2014.
Sorry voor de lap tekst en de vele vragen maar ben er nog niet erg in thuis …
Bedankt alvast weer!