You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1 oplossing is de groep afzekeren op 25A (uiteraard met de juiste bekabeling).Alleen kan ik de MAINS instelling niet lager zetten dan 25A. Dat is weliswaar mijn huisaansluiting, echter is de groep afgezekerd op 16A. Nu verdeelt hij dus 25A tijdens het load balancen, dat moet 16A zijn anders klapt de zekering. Even navragen hoe het zit.
Yep hier ook (Maxem, door erkend (door Cohere aangewezen) elektriciteitsbedrijf geïnstalleerd). Er wordt door de auto ook tot 25A opgenomen als er verder geen verbruikers in huis aanstaan (duolader in de auto).1 oplossing is de groep afzekeren op 25A (uiteraard met de juiste bekabeling).
Voldoet niet aan selectiviteit maar de sensorbox garandeert dat de hoofdzekering nooit overbelast zal worden.
Dan kunnen beide auto's op behoorlijke snelheid tegelijk laden.
Meningen?
Zijn er anderen die dit zo doen (bijv. met een Maxem)? (Dus groep laadpaal op 25A terwijl de netaansluiting ook 25A is)
28A ipv 25A max, de zonnepanelen doen ook mee zo te zien. Wat is de maximale stroom die zo'n 500e kan trekken?Fiatje 500e is langs geweest om t laden te testen via de Maxem-HPWC-adapter T2 -> T1. Test geslaagd
View attachment 234813 View attachment 234814
blijft dus m.i. als meest-waarschijnlijke oorzaak : de HPWC staat ingesteld op 16A
Zo ver ik weet was dat destijds een optie.Ik dacht dat de auto's vanaf oktober 2016 met een 16,5 kW lader zijn uitgerust
Wie van hier heeft een HPWC en ziet wel 20A / 20A of meer op de display?