You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Knop indrukken en vasthouden werkt bij mij het beste.Iemand anders problemen met de Tesla Wall Charger en de "remote" knop?
Toen ik Tesla Service informeerde dat ik soms wel tot 10 keer moet drukken om de laadklep te openen zeiden ze dat die knop niet werkt voor de Model 3.
Bij mij doet het beter als ik op het knopje druk als de kabel ter hoogte van de achterdeur is, verder dan de achterdeur moet ik weer vaker drukken.Iemand anders problemen met de Tesla Wall Charger en de "remote" knop?
Toen ik Tesla Service informeerde dat ik soms wel tot 10 keer moet drukken om de laadklep te openen zeiden ze dat die knop niet werkt voor de Model 3.
Ik pas de Teslaknop regelmatig toe op mijn laadstations: werkt ook perfect op de M3.
Die EV Box was inderdaad niet zo'n handige keuze. Als je er nog vanaf kunt, gauw omwisselen tegen bijvoorbeeld een Tesla Wall Connector.Probleem thuis met laden : Ratio EV box 16A/400V 11kW, netjes laten aansluiten , aparte groep in de meterkast
Na drie kwartier laden , stop met laden en melding " storing klepsensor laadcontact " na herstarten laden na 5 minuten weer een stop
Op het stopcontact laden precies hetzelfde gaat een tijd goed en stopt vanzelf
Tesla in service Centre geweest, niets aan de hand
Doe ik iets verkeerd?
Hey mannen,
De laadknop werkt ook voor de model 3, geen enkel probleem. Als je een stekker met knop wil en er zit momenteel een Duosida (Dostar) stekker gemonteerd dan kan je een soort van "light" kit aanschaffen waar de knop en een nieuwe behuizing inzit, de rest kan je gewoon aangesloten laten...
Enig klein soldeerwerk is nodig, geen rocket science...
Met de gewone stekker laad ik ca 16 km per uur en met de blauwe campingstekker ca 21 km uur in mijn geval. Keep it Simple.Hi, Nee, niet overwogen eerlijk gezegd.
Ik maak wel redelijk wat kilometers (750 in de week) maar kan 's nachts opladen natuurlijk
Die EV Box was inderdaad niet zo'n handige keuze. Als je er nog vanaf kunt, gauw omwisselen tegen bijvoorbeeld een Tesla Wall Connector.
Inderdaad. De vraagsteller gaf ook al aan dat bij laden met de meegeleverde kabel dezelfde storing optrad. Dus het ligt in dit geval, lijkt me, helemaal niet aan de EV Box.Raar dat derde partij laadpunten zols de Ratio worden afgeraden... .
De TWC kan buiten hangen.Goedenavond Teslarijders,
Ook bij mij is de kogel door de kerk en ik heb (eindelijk) een Model 3 besteld. Levering eind mei / begin juni.
Ik heb dit forum, en specifiek dit topic, al een tijdje gevolgd en wil nu bij mij thuis een laadpaal laten installeren.
Door de vele berichten in dit topic zie ik door de bomen het bos niet helemaal meer dus ik hoop dat jullie me willen / kunnen helpen.
Ik ben a-technisch, excuus daarvoor alvast-
Ik overweeg om een TWC te installeren, gewoon aan de muur naast de voordeur (daar achter zit de meterkast, dus geen graaf/straat werkzaamheden). Ik heb daarnaast 15 zonnepanelen op mijn dak liggen.
Ik heb concreet de volgende vragen
- De TWC: welke versie? 2,5 meter of 7,5 meter ?
(ik zal in het vraag/aanbod draadje kijken of iemand er nog 1 te koop heeft)
- Kan de TWC
- Weet iemand een goede en betaalbare installateur in de regio Amersfoort / Harderwijk?
- Ik lees veel over een Maxem. Is dit raadzaam om te installeren? (ivm de zonnepanelen).
PS. iemand een tip waar welke laadpas te bestellen als ik publiek moet laden?
Bedankt en nogmaals excuus als dit onderwerp (vast en zeker) al behandeld is in deze thread